Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: gstone skrivet  4 oktober 2024 kl. 23:14:19Jag önskar veta rösterna på denna DVD ?

Samt även eventuellt Dub bolag ?
Vet någon ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: gstone skrivet  3 oktober 2024 kl. 20:14:28Jag önskar svenska credits till 10 Liv, Harald och den magiska kritan och Den vilda roboten
Daniel Hofverberg , hur går det ?
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Kan du lägga upp credits till Disney Plus mini serien LEGO Star Wars: Återuppbygg galaxen  ?

Den är fyra avsnitt och kom på Disney Plus föra månaden ?
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  5 oktober 2024 kl. 09:56:03Hej Daniel

Jag vill gärna ha  svenska credits till 10 Liv, Harald och den magiska kritan och Trollkungens Svans.
10 liv har jag fått en rollista till, men tyvärr ingenting annat än. Jag har frågat distributören om studiocredits, men har inte fått svar än. Men jag ser att Elif Grahn Linroth har skrivit på Facebook att Alicia Åberg varit regisserande tekniker, så med utgångspunkt från det är det inte direkt en högoddsare att Iyuno producerat dubbningen och att den med all säkerhet spelats in i gamla BTI Studios/Iyuno Media Groups studior.

Harald och den magiska kritan och Troll: Kungens svans ska jag kontakta SF Studios om nu. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 oktober 2024 kl. 20:35:0710 liv har jag fått en rollista till, men tyvärr ingenting annat än. Jag har frågat distributören om studiocredits, men har inte fått svar än. Men jag ser att Elif Grahn Linroth har skrivit på Facebook att Alicia Åberg varit regisserande tekniker,
Snälla Snälla visa rollistan för mig 🥺🙏🙏🙏

Jag vill så gärna se den.
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 oktober 2024 kl. 20:35:07Harald och den magiska kritan och Troll: Kungens svans ska jag kontakta SF Studios om nu. :)
Tack 🙏 
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 oktober 2024 kl. 20:35:07Harald och den magiska kritan och Troll: Kungens svans ska jag kontakta SF Studios om nu. :)
Harald och den magiska kritan kanske har credits på DVDn.
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  6 oktober 2024 kl. 21:58:31Snälla Snälla visa rollistan för mig 🥺🙏🙏🙏

Jag vill så gärna se den.
Här har du rollistan till 10 liv, precis så som jag fått den. :)

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Kan du lägga upp credits till Disney Plus mini serien LEGO Star Wars: Återuppbygg galaxen vid nästa uppdatering  ?

Den är fyra avsnitt och kom på Disney Plus föra månaden.
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

har några Netflix och Disney Plus serier som fått fler avsnitt som du kankse kan uppdatera rollistorna till :) ???
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Vilka är dom svenska rösterna på denna DVD 
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  7 oktober 2024 kl. 21:09:42har några Netflix och Disney Plus serier som fått fler avsnitt som du kankse kan uppdatera rollistorna till :) ???
Det är mycket möjligt, men det är svårt att få någon överblick över sådant; annat än att med jämna mellanrum gå in och kolla på varenda serie på respektive tjänst...

Ibland upptäcker jag nya säsonger av någon serie, men då det är så många Netflix- och Disney+-serier som jag lagt upp dubbcredits till så är det svårt att gå igenom alla dessa regelbundet för att se om det kommit nya avsnitt/säsonger. Men om du eller någon annan hittar någon sådan, så får du gärna tipsa.

Men jag ser nu att det tillkommit ett flertal nya säsonger av Gabbys dockskåp på Netflix, som jag måste försöka orka gå igenom och skriva av - något som dock kan ta ett tag, då jag ser att jag missat hela åtta nya säsonger av serien...! :o

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 oktober 2024 kl. 00:53:12Det är mycket möjligt, men det är svårt att få någon överblick över sådant; annat än att med jämna mellanrum gå in och kolla på varenda serie på respektive tjänst...
Du missförstår mig jag klandrar dig inte för att du inte gjort det jag bara frågar om du kan :-[
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 oktober 2024 kl. 00:53:12Det är mycket möjligt, men det är svårt att få någon överblick över sådant; annat än att med jämna mellanrum gå in och kolla på varenda serie på respektive tjänst...

Ska jag säga vilka serier det är ?
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]