Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

tecknatforum

Startat av Soft, 28 december 2013 kl. 22:11:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Soft

Tjenixen Soft här =)

Det är som så att jag har nyligen startat upp ett forum vars fokus är att diskutera all sorts tecknat, allt från film till spel.
Jag söker lite medlemmar som vill vara med och försöka bygga upp forumet med lite aktivitet, förslag osv då forumet är som sagt nytt.

Forumet satte jag upp igår (phpbb forum) och väntar på att domännamnet tecknatforum.se ska registreras och således kör jag just nu med temporär länk
http://tecknatforum.se.linux56.unoeuro-server.com

Jag har försökt att göra det så stilrent som möjligt och inte så komplicerat. Jag har även fixat så man lätt kan se och skriva, bädda in filmer, userbars osv på sin profil.

Elios

Brukar väl finnas en hel del av den här varan. 
Tecknat forum kan man ju nästan säga finns även här som en egen avdelning. Men mest få som serie eller film. 

Lilla My

Citat från: Elios skrivet  3 februari 2023 kl. 21:29:40Brukar väl finnas en hel del av den här varan.
Tecknat forum kan man ju nästan säga finns även här som en egen avdelning. Men mest få som serie eller film.
Värt att kommentera ett nästan tio år gammalt inlägg för detta?

TecknatÄlskare

Citat från: Lilla My skrivet  3 februari 2023 kl. 22:59:47Värt att kommentera ett nästan tio år gammalt inlägg för detta?

Det är ju standard här att svara på gamla trådar med VÄLDIGT meningsfulla svar.

MOA

Undrar vad som hände med forumet,blev de ens av?

MOA

En annan sak var att jag tittade på denna tråd innan Elios skrev i den
LoL

Daniel Hofverberg

Citat från: Lilla My skrivet  3 februari 2023 kl. 22:59:47Värt att kommentera ett nästan tio år gammalt inlägg för detta?
Precis min tanke. Och jag vet för övrigt inte om forumet i trådskaparens inlägg någonsin kom online eller inte, men tydligen finns den ju i alla fall inte kvar nu längre.

Elios

Citat från: MOA skrivet  3 februari 2023 kl. 23:35:38En annan sak var att jag tittade på denna tråd innan Elios skrev i den
LoL
Är du synsk? Hehe! ;D ;D

MOA

Citat från: Elios skrivet  4 februari 2023 kl. 09:53:50Är du synsk? Hehe! ;D ;D
Tänkte skriva att länken int funkar längre men du hann före LoL