Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Paramount+

Startat av Samlaren, 13 mars 2021 kl. 18:48:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


Daniel Hofverberg

Citat från: Samlaren skrivet 21 april 2021 kl. 20:37:57
det står att det kommer finnas över 6k avsnitt av olika serier.
Texten om 6000 avsnitt och filmer stod dock även när Paramount+ lanserades via leverantörer/återförsäljare för en månad sedan, så det säger ärligt talat inte mycket alls.

Jag har inte suttit och räknat, men personligen har jag svårt att tro att det nuvarande utbudet verkligen kommer i närheten av 6000 avsnitt och filmer. Men kanske stämmer det om det bland vuxenutbudet finns en del riktigt långa serier, för barn- och ungdomsutbudet är som sagt väldigt uselt... :(

Samlaren

idag kom paramount+ ut och utbudet är nah för 69kr om man jämnför Disnaey+ i början

den nya Pddington serien
SvampBobfyrkant
Blaze och monstermaskinerna
Dora and Friends: Into The City!
Dora Utforskaren
Kom Igen Diego!
Korallkollo: Svampbobs underår
Kiva Klarar Allt!
Max & Ruby
Riddarprinsessan Nella
Paw Patrol
Pingvinerna från Madagaskar
Shimmer och Shine
Team Umizoomi

det animerade är under all kritik.

Serier som Teen Age mutnant ninja turtles m.m saknas. tänker främst påTurtles från 2012 om man tar nya serier. Hoppas de lägger till serier allt eftersom annars så kommer de bli kort variga,

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 21 april 2021 kl. 20:48:32
Texten om 6000 avsnitt och filmer stod dock även när Paramount+ lanserades via leverantörer/återförsäljare för en månad sedan, så det säger ärligt talat inte mycket alls.

Jag har inte suttit och räknat, men personligen har jag svårt att tro att det nuvarande utbudet verkligen kommer i närheten av 6000 avsnitt och filmer. Men kanske stämmer det om det bland vuxenutbudet finns en del riktigt långa serier, för barn- och ungdomsutbudet är som sagt väldigt uselt... :(
Kanske dom bara sa så för att höja spänningen.... sen fick vi det här skräpet dom kallar utbud.

Samlaren

Jag kontatkade dem på FB och de sa att de kommer fylla på kontinuerligt. Så vi får hoppas att det kommer mer. Skrev förslag då på animerade serier som de borde ta in.

Hey Arnold på svenska

Citat från: Samlaren skrivet 29 april 2021 kl. 10:28:48
Jag kontatkade dem på FB och de sa att de kommer fylla på kontinuerligt. Så vi får hoppas att det kommer mer. Skrev förslag då på animerade serier som de borde ta in.

Vilka förslag skrev du?
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Samlaren

immy Neutron,  Mia och Jag, Wix Club, Gingers Dagbok, Glamour, Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness, My Life as a Teenage Robot, Danny Phantom, Rugrats, The Fairly OddParents och Rocket Power och allt animerat av det har ska ha sitt orginal svenska ljudspår

Endast en av de här serierna är inte animerad. Om de nu lägger till Jimmy Neutron så tror jag ju de lägger till Hey Arnold m.m

Hey Arnold på svenska

Citat från: Samlaren skrivet 29 april 2021 kl. 11:18:09
immy Neutron,  Mia och Jag, Wix Club, Gingers Dagbok, Glamour, Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness, My Life as a Teenage Robot, Danny Phantom, Rugrats, The Fairly OddParents och Rocket Power och allt animerat av det har ska ha sitt orginal svenska ljudspår

Endast en av de här serierna är inte animerad. Om de nu lägger till Jimmy Neutron så tror jag ju de lägger till Hey Arnold m.m

Det var bra förslag lista. :)
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Avengersfan

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 29 april 2021 kl. 11:20:56
Det var bra förslag lista. :)

Är det fortfarande bara två säsonger av Svampbob Fyrkant tillgänglig? Varför kan man inte få tag på amerikanska ViacomCBS? Typ via Skype? Då borde dom förklara varför vårt utbud är magert jämnfört med deras utbud. Jag tycker att dom förtjänar att bli utskällda eftersom dom alltid bestämmer vilka serier och säsonger som får bli tillgängliga vid ett viss land.

Samlaren

Citat från: Avengersfan skrivet 29 april 2021 kl. 11:32:44
Är det fortfarande bara två säsonger av Svampbob Fyrkant tillgänglig? Varför kan man inte få tag på amerikanska ViacomCBS? Typ via Skype? Då borde dom förklara varför vårt utbud är magert jämnfört med deras utbud. Jag tycker att dom förtjänar att bli utskällda eftersom dom alltid bestämmer vilka serier och säsonger som får bli tillgängliga vid ett viss land.

Det borde ju gå om man vet deras kontakt info.

Hey Arnold på svenska

Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Scoobydoofan1

Citat från: Avengersfan skrivet 29 april 2021 kl. 11:32:44
Är det fortfarande bara två säsonger av Svampbob Fyrkant tillgänglig? Varför kan man inte få tag på amerikanska ViacomCBS? Typ via Skype? Då borde dom förklara varför vårt utbud är magert jämnfört med deras utbud. Jag tycker att dom förtjänar att bli utskällda eftersom dom alltid bestämmer vilka serier och säsonger som får bli tillgängliga vid ett viss land.
Deras utbud hittills har varit patetisk.


Hey Arnold på svenska

Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048