Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Nåt du kan radera sen

Startat av Gabriel, 14 oktober 2004 kl. 14:00:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 25 gäster tittar på detta ämne.

Christian Hedlund

Citat från: Christer skrivet 29 januari 2005 kl. 23:03:16
På den här sajten borde man väl ha ett ljudklipp istället för en bild :)

*skrattar lite* ;D
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Elios

Hittade inte att vissa inlägg raderas hur som helst. Man väljer det själv men om det är opassande kan moderatorerna radera det.  8)

Lilla My

Citat från: Elios skrivet 19 september 2019 kl. 03:14:38
Hittade inte att vissa inlägg raderas hur som helst. Man väljer det själv men om det är opassande kan moderatorerna radera det.  8)

Nyfiken fråga bara men varför kändes det nödvändigt att skriva i ett inlägg som inte varit aktivt på 14 år där majoriteten av skribenterna inte ens längre är aktiva medlemmar på forumet?  ::)

Daniel Hofverberg


Elios

Citat från: Lilla My skrivet 19 september 2019 kl. 17:12:44
Nyfiken fråga bara men varför kändes det nödvändigt att skriva i ett inlägg som inte varit aktivt på 14 år där majoriteten av skribenterna inte ens längre är aktiva medlemmar på forumet?  ::)

Tyckte detta ämnet passade bäst till det med att ta bort inlägg för jag undrade lite vilka det är som kan radera om det är både moderator och andra medlemmar.  ???

Hampus.J

Citat från: Lilla My skrivet 19 september 2019 kl. 17:12:44
Nyfiken fråga bara men varför kändes det nödvändigt att skriva i ett inlägg som inte varit aktivt på 14 år där majoriteten av skribenterna inte ens längre är aktiva medlemmar på forumet?  ::)

Tyvärr en trend som blivit allt vanligare senaste tiden.

Citat från: Elios skrivet 19 september 2019 kl. 18:32:19
Tyckte detta ämnet passade bäst till det med att ta bort inlägg för jag undrade lite vilka det är som kan radera om det är både moderator och andra medlemmar.  ???

Du undrar vilka som kan radera ett inlägg och tycker att en tråd som senast var aktiv för 14 år sedan och inte handlar ett dugg om hur man raderar inlägg passar bäst? Fattar inte hur du tänker.
In Donaldismo Veritas

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 19 september 2019 kl. 18:32:19
Tyckte detta ämnet passade bäst till det med att ta bort inlägg för jag undrade lite vilka det är som kan radera om det är både moderator och andra medlemmar.  ???
Merparten av alla medlemmar kan radera sina egna inlägg, men aldrig det första inlägget i en tråd. Beroende på medlemsgrupp och annat är det vissa medlemmar som inte har den möjligheten. Om man kan det, så ser man knappen "Radera" vid inlägg man själv skrivit.

Utöver det kan förstås administratörer (jag) och moderatorer (Erika) ta bort allas inlägg och trådar.

Elios

Citat från: Hampus.J skrivet 19 september 2019 kl. 22:12:25
Du undrar vilka som kan radera ett inlägg och tycker att en tråd som senast var aktiv för 14 år sedan och inte handlar ett dugg om hur man raderar inlägg passar bäst? Fattar inte hur du tänker.

Ja för det kan vara intressant att veta om det var någon skillnad för 14 år sedan och hur det är idag om att radera inlägg. Kanske inte du tycker det men det gör iallafall jag.  8)

Varsågod

#68
Citat från: Elios skrivet 20 september 2019 kl. 02:13:44
Ja för det kan vara intressant att veta om det var någon skillnad för 14 år sedan och hur det är idag om att radera inlägg. Kanske inte du tycker det men det gör iallafall jag.  8)

Då startar man med fördel en ny tråd som handlar om just skillnader i tillvägagångssättet beträffande radering av inlägg, i stället för att gräva upp en insomnad tråd som inte har det minsta med det att göra. Att kapa en gammal tråd för sina egna intressen gör forumet rörigt och oorganiserat, utöver att det är ett respektlöst förhållningssätt gentemot originaltrådens initiativ(tagare) och innehållet som diskuteras.

Daniel Hofverberg

Plus då att namnet "Nåt du kan radera sen" liksom antyder att det aldrig varit menat som en permanent tråd...

Och såvitt jag kan se handlar inte ett enda inlägg under de fem sidorna om just radering av inlägg/trådar...

Elios

Citat från: Varsågod skrivet 20 september 2019 kl. 07:40:13
Då startar man med fördel en ny tråd som handlar om just skillnader i tillvägagångssättet beträffande radering av inlägg, i stället för att gräva upp en insomnad tråd som inte har det minsta med det att göra. Att kapa en gammal tråd för sina egna intressen gör forumet rörigt och oorganiserat, utöver att det är ett respektlöst förhållningssätt gentemot originaltrådens initiativ(tagare) och innehållet som diskuteras.

Hittade denna och kände att den passade bäst i min fråga.
Den kanske inte handlade från början om att radera inlägg men kände mig nyfiken och visste inte vart jag skulle skriva så jag tog denna tråd. Tänkte aldrig på det att starta en ny tråd då jag tyckte denna tråd passade bäst på min fråga.
Ja det är en gammal tråd men tänkte förnya den lite om det jag undrade över och helt rörigt beror på om man börjar snacka om helt andra grejer än vad den är till för.
Vilket jag ser många tycker att jag har gjort men det tycker inte jag för jag tittade förbi på denna och kände att den passade bäst. Det finns säkert ett ämne här om den saken men måste då ha missat den och det kan jag absolut ta på mig att kolla efter.

Att kan raderas senare, kan tolkas på en del olika sätt har jag märkt nu och jag var och kollade vid gamla trådar och fann denna så jag tog denna. Gjorde om lite bara för jag som sagt undrade över denna grejen om att radera lite inlägg bara och nu vet jag.

Lilla My


Lilla My

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 30 oktober 2020 kl. 19:29:09
Bara för jag kände för det.

Men varför? Har du någon fråga eller kommentar som tillhör ämnet?

Lilla My

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 30 oktober 2020 kl. 19:37:11
Är det bättre?

Dessa är ju inga frågor som tillhör ämnet du valde att skriva i?

Varför inte skapa en ny tråd istället?

Also den enda som är hjärntvättad här är du. Önskar du kunde inse det någon gång.

Lilla My

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 30 oktober 2020 kl. 19:42:17
Jag blir nog blockad om jag skapar en ny tråd

... Och du tror att du kan komma undan detta genom att skriva exakt vad du ville skriva i en egen tråd men under ett gammalt ämne som inte alls har med det du vill prata om att göra?

Yeah makes a lot of sense. Big brain moment right there.

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 30 oktober 2020 kl. 19:42:17
"Also den enda som är hjärntvättad här är du. Önskar du kunde inse det någon gång." = Så skriver en hjärntvättad person.

ALSO LOL du har ju sagt EXAKT samma sak flera gånger?? Klagat över hur hjärntvättade vi är och att vi en dag ska "vakna upp" o.s.v.