Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Vad är ni rädda för?

Startat av TonyTonka, 22 augusti 2022 kl. 19:20:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 januari 2024 kl. 16:20:59Det behöver du inte vara rädd för, först och främst har vi ju demokrati sedan har vi ju grundlagarna som är väldigt svåra att ändra. Men hur mycket vet du egentligen om sharia lagar? Är det här kanske ett inlägg för att uttrycka hat? Det har ju hänt tidigare så det skulle inte förvåna mig...
Hat är lite att ta i ::)
Ogillande låter bättre
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 januari 2024 kl. 16:20:59Det behöver du inte vara rädd för, först och främst har vi ju demokrati sedan har vi ju grundlagarna som är väldigt svåra att ändra. Men hur mycket vet du egentligen om sharia lagar? Är det här kanske ett inlägg för att uttrycka hat? Det har ju hänt tidigare så det skulle inte förvåna mig...
Varför är du känslig ner det kommer till det här(islam) ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 13 januari 2024 kl. 16:30:57Varför är du känslig ner det kommer till det här(islam) ?
Det är jag inte, men jag gillar helt enkelt inte hat vad det än handlar om. Du har ju dessutom skrivit ett par gånger att du tycker att alla muslimer är onda och det visar ju mer på att det är hat och inget annat.

Jag är inte känslig när det kommer till någon religion men om nu nidbilden av en viss grupp är det du baserar dina tankar på de om så kan jag ju komma med lite konkret information eller ett mer objektivt synsätt.

I slutändan är vi ju alla människor och hur olika man än ser ut tycker och tänker så är vi det och vi borde lära oss att leva i sammanhörighet.

Oskar

gstone var försiktig att kritisera islam här på forumet annars får Daniel skulden. Irans högste ledare och andra islam ledare är inte bra att göra upprörda.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 13 januari 2024 kl. 16:47:43gstone var försiktig att kritisera islam här på forumet annars får Daniel skulden. Irans högste ledare och andra islam ledare är inte bra att göra upprörda.
Förlåt
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 januari 2024 kl. 16:38:50Det är jag inte, men jag gillar helt enkelt inte hat vad det än handlar om. Du har ju dessutom skrivit ett par gånger att du tycker att alla muslimer är onda och det visar ju mer på att det är hat och inget annat.

Jag är inte känslig när det kommer till någon religion men om nu nidbilden av en viss grupp är det du baserar dina tankar på de om så kan jag ju komma med lite konkret information eller ett mer objektivt synsätt.

I slutändan är vi ju alla människor och hur olika man än ser ut tycker och tänker så är vi det och vi borde lära oss att leva i sammanhörighet.
Bra att du förklara
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 13 januari 2024 kl. 16:47:43gstone var försiktig att kritisera islam här på forumet annars får Daniel skulden. Irans högste ledare och andra islam ledare är inte bra att göra upprörda.
Gud är  inte särkert att säga sin åskut längre :'(

Vilken värld vi lever ::)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 januari 2024 kl. 16:38:50Du har ju dessutom skrivit ett par gånger att du tycker att alla muslimer är onda och det visar ju mer på att det är hat och inget annat.
Du kommer ihåg för mycket >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

#68
Citat från: Oskar skrivet 13 januari 2024 kl. 16:47:43gstone var försiktig att kritisera islam här på forumet annars får Daniel skulden. Irans högste ledare och andra islam ledare är inte bra att göra upprörda.
Citat från: gstone skrivet 13 januari 2024 kl. 16:52:44Du kommer ihåg för mycket >:(
Kom igen nu! Ni tror väl inte på fullaste allvar att Irans diktator sitter och läser på svenska internetforum! Det hela handlar inte om någon religion eller vad något land ska tycka. Men varför sprida hat överhuvudtaget? Det är ju inte bara religioner utan även personer som inte är kända som du sprider hat mot...

På samma sätt som skådespelarna du skriver om kan ta åt sig negativt av dina inlägg kan även folk göra det när du hatar på religioner oavsett vilken.

Det är lätt att sånt går över i personangrepp och hets mot folkgrupp därför är väl det här mer av ett råd.

Tyck vad ni vill men skrik inte ut det över internet...

BPS

Citat från: gstone skrivet 13 januari 2024 kl. 16:30:57Varför är du känslig ner det kommer till det här(islam) ?
Han jobbar ju inom skolan så han borde ju veta ett och annat om hur sånt påverkar folk.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

moviefan

Jag gillar inte insekter, särskilt trollsländor och harkrankar.  :(

Disneyfantasten

Citat från: moviefan skrivet 14 januari 2024 kl. 17:51:41Jag gillar inte insekter, särskilt trollsländor och harkrankar.  :(
Vad är harkrankar?

moviefan


gstone

Att alla dom bästa röstskådespelarna i Sverige ska dö🥺😥🫣😢

Vi har redan förlorat Bert Åke-Varg, Svante Thoresson,Per Myberg , Gunvor Pontén och nu Torsten Wahlund😢😩😭😭😭
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.