Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

MOA

I år är det Kapten N:s År & Först ut är givetvis protagonisten Kevin Keene

Skokaka


Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet  2 januari 2024 kl. 03:39:15Ni vet nog varför...
Okej, det är för att det är nu 2024, och det är drakens år. Därför har jag en bild på Mushu just nu. Plus så är han en kinesisk drake, så det är ännu mer passande. ;)

Undrar om jag ska göra så i början på varje år, att ha en bild på ett djurkaraktär som året handlar om. (Så länge jag är vid liv, förstås...)

Och i förra månaden så hade jag personlig text för första gången. Förresten, jag vet att det stod: "God Jul och Gott Nytt Äran!" Fast det sista ska ju stå "år" såklart. Men det är ju meningen att det bara var ett skämt och referens, så nej, jag skrev inte fel. Jag visste vad jag skrev. ;) 

Plus så är mitt kinesiska horoskop draken, så detta är mitt år. Hoppas att den är bra. :D

moviefan

Har bytt till Ariel, för att hon är en en av mina favorit disney prinsessor, valde bild på när hon blir sjöjungfru igen av Ursula. 

MOA

#409
Nu har jag bytt till Prinsessan Lana, Videolands ledare som är baserad på Palutena från Kid Icarus. Hon är lite lik Louise Raeder

Skokaka


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 februari 2024 kl. 00:34:56Eftersom jag ser fram emot filmen.
Den där Chris Pratt spelar Gustaf? Om Oscar Harryson spelar honom på svenska är det bara för sjukt

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  3 februari 2024 kl. 23:30:59Den där Chris Pratt spelar Gustaf? Om Oscar Harryson spelar honom på svenska är det bara för sjukt
Uppenbarligen.

gstone

Jag bytte eftersom jag redan gillar Zhen jätte mycket,
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Skokaka



MOA

Nu har jag Duke, Kevins bästa vän som följer med in i varpen till Videoland

Skokaka

Eftersom det kommer att bli Saint Patrick's Day/Sankt Patriks Dag i denna månaden så har jag en bild med både Luigi och Yoshi, eftersom båda av dom är gröna. Plus så är bakgrunden också det.