Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Bucky O'Hare

Startat av Elios, 9 oktober 2018 kl. 04:03:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet  3 april 2020 kl. 14:00:33
Menar du un, deux, troix?  ;)

Ja sant. Kan inte stava till det. Förstår mig bara på att säga det. Säger man förresten fyra då som quartre?^^

jimstrom

#16
Un
deux
trois
quatre
Cinq
six
sept
huit
neuf
dix
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Sabelöga

Citat från: Elios skrivet  3 april 2020 kl. 14:34:02
Ja sant. Kan inte stava till det. Förstår mig bara på att säga det. Säger man förresten fyra då som quartre?^^
Stavas quatre som sagt men uttalas /katʁ/ ^^

Dom senare siffrorna är jag lite immigare på  ;)
Houba !

Elios

Men varför står den inte på hemsidan för?^^

Elios


jimstrom

vad står inte på hemsidan?
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Elios


jimstrom

Aha, då förstår jag, var väl lite för trött för att fatta :P
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Elios

Citat från: jimstrom skrivet  8 april 2020 kl. 14:43:23
Aha, då förstår jag, var väl lite för trött för att fatta :P

Det är bra. Antar att med tanke på seriens ålder så är det nog nästan omöjligt att få tag på credits till den idag.  ::) :-[

Elios

Var ju inte så jätte många som vår med i själva serien där heller.  8)

Samlaren

Vilken kanal gick den på? Ser att jag hade den i min samling.

Daniel Hofverberg

Citat från: Samlaren skrivet  9 maj 2021 kl. 14:04:16
Vilken kanal gick den på? Ser att jag hade den i min samling.
Såvitt jag vet har Bucky O'Hare inte visats i svensk TV, utan bara släppts på VHS och DVD.

gstone

Det känns ändå som rätt många Ninja Turtles rip offs kom till svereige.

Även Hämnarpingvinerna och SWAT Kats  fivck svenska dubbningar.

Vist hade väl även Vilda cowboys från Moo Mesa en svensk dubbning ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  1 augusti 2023 kl. 11:48:13Vist hade väl även Vilda cowboys från Moo Mesa en svensk dubbning ?
Det stämmer bra. Vilda cowboys från Moo Mesa sändes på FilmNet 1993 - 1994, men har såvitt jag vet aldrig släppts på VHS eller sänts på någon annan kanal.

Jag har en del avsnitt inspelade från FilmNet, men tyvärr inte alla (eller åtminstone inte som jag hittat åt hittills).

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 augusti 2023 kl. 20:14:12Det stämmer bra. Vilda cowboys från Moo Mesa sändes på FilmNet 1993 - 1994, men har såvitt jag vet aldrig släppts på VHS eller sänts på någon annan kanal.

Jag har en del avsnitt inspelade från FilmNet, men tyvärr inte alla (eller åtminstone inte som jag hittat åt hittills).
Ladda gärna upp på Archive.org om de går