Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Kim Possible (2019, live-action)

Startat av Artan1528, 26 april 2019 kl. 22:50:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Funderar på att se den nu snart här de kommande veckorna. Ser verkligen fram emot då att se Alyson Hannigan som Kim Possibles mamma.  ;D :P

gstone

Citat från: Elios skrivet  2 mars 2020 kl. 04:33:38
Funderar på att se den nu snart här de kommande veckorna. Ser verkligen fram emot då att se Alyson Hannigan som Kim Possibles mamma.  ;D :P

Hur tänker du se den ? bara nyfiken ! :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios


Samlaren

Jag tycker filmen är dålig hon som spelar Kim är ju mycket äldre än Kim ska vara. Kim ska vara spelad av en 13-15åring och inte av en äldre.

Elios

Om den finns kvar att köpa, alternativt hyra.  ;D

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 23 mars 2020 kl. 21:33:43
Om den finns kvar att köpa, alternativt hyra.  ;D
Den går fortfarande att köpa på Viaplay, men tydligen bara i en vecka till:
https://viaplay.se/store/disney-kim-possible-kop-2019

Oklart dock om man har tillgång till filmen "för evigt" om man väl hinner köpa den under den närmaste veckan, eller om man förlorar tillgång till den om en vecka... Det är ju lite olika mellan olika digitala köptjänster, och jag hittar inget om hur det fungerar just på Viaplay.

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 mars 2020 kl. 03:33:47
Den går fortfarande att köpa på Viaplay, men tydligen bara i en vecka till:
https://viaplay.se/store/disney-kim-possible-kop-2019

Oklart dock om man har tillgång till filmen "för evigt" om man väl hinner köpa den under den närmaste veckan, eller om man förlorar tillgång till den om en vecka... Det är ju lite olika mellan olika digitala köptjänster, och jag hittar inget om hur det fungerar just på Viaplay.

Bra att du sa det. Frågan är om det är värt det. Den finns dock på en hemsida gratis men då är den ju på svenskt tal och jag vill ju egentligen se den med engelskt tal.

gstone

Citat från: Elios skrivet 24 mars 2020 kl. 04:37:09
Bra att du sa det. Frågan är om det är värt det. Den finns dock på en hemsida gratis men då är den ju på svenskt tal och jag vill ju egentligen se den med engelskt tal.

Varför dte är ju INGA BRA SKÅDESPELARE MED UTOM Patton Oswald och Alyson Hannigan ?

Och den första en ganska liten roll dessutom !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Anders M Olsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 mars 2020 kl. 03:33:47
Den går fortfarande att köpa på Viaplay, men tydligen bara i en vecka till:
https://viaplay.se/store/disney-kim-possible-kop-2019

Oklart dock om man har tillgång till filmen "för evigt" om man väl hinner köpa den under den närmaste veckan, eller om man förlorar tillgång till den om en vecka... Det är ju lite olika mellan olika digitala köptjänster, och jag hittar inget om hur det fungerar just på Viaplay.

Och den finns fortfarande på iTunes för 99 kronor, vilket jag tycker är ett bättre alternativ. Dels är den billigare där (99 kronor mot 129 kronor på Viaplay), dels finns det bra verktyg för att ta bort DRM-skyddet så att man kan behålla filmen så länge man vill utan hänsyn till osäkra streamingtjänster.

Elios

Citat från: Anders M Olsson skrivet 24 mars 2020 kl. 14:01:46
Och den finns fortfarande på iTunes för 99 kronor, vilket jag tycker är ett bättre alternativ. Dels är den billigare där (99 kronor mot 129 kronor på Viaplay), dels finns det bra verktyg för att ta bort DRM-skyddet så att man kan behålla filmen så länge man vill utan hänsyn till osäkra streamingtjänster.

Tack. Då kör jag nog fan på den alltså. Men det laggar inte då hoppas jag.  ::)

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My

Såg filmen för några veckor sedan. Fy fan vad den sög.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  1 september 2020 kl. 14:37:30
Mimmi är jättebra i filmen ! ;D

Är det någon som kan ordna ljudklipp med Anna Norbergs, Myrra Malmbergs och Mimmi Sandéns insatser? (så att man kan bedöma dem rättvist)

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 september 2020 kl. 16:26:48
Är det någon som kan ordna ljudklipp med Anna Norbergs, Myrra Malmbergs och Mimmi Sandéns insatser? (så att man kan bedöma dem rättvist)
Jag har tyvärr inte tid att göra det just nu.

Men filmen finns på Disney+ med svenskt, norskt och danskt tal (plus svensk/norsk/dansk/finsk text), så den 15 september kan vem som helst se filmen med svenskt tal. :)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 september 2020 kl. 16:26:48
Är det någon som kan ordna ljudklipp med Anna Norbergs, Myrra Malmbergs och Mimmi Sandéns insatser? (så att man kan bedöma dem rättvist)

Ska helt enkelt Disney Plus   :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.