Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Tror ni på tomten?

Startat av Adam Larsson, 21 september 2020 kl. 23:26:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

 Tror du på tomten

Ja
4 (33.3%)
Nej
8 (66.7%)

Antal personer som röstat: 12

Adam Larsson


Simon Axelsson

Nej. Behövs en förklaring? En sån har jag inte till hands just nu
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Jag tror inte på den rödklädda gubben med renarna, Dock så har ju faktiskt Nikolaus funnits på riktigt

Lilla My


Anders M Olsson

#4
Jadå. Jag tror på tomten som min sommarstuga står på. :)

Huset är ett värdelöst ruckel, men tomten kan jag nog få en slant för den dagen jag beslutar mig för att sälja!

gstone

Citat från: Anders M Olsson skrivet 22 september 2020 kl. 08:27:08
Jadå. Jag tror på tomten som min sommarstuga står på. :)

Huset är ett värdelöst ruckel, men tomten kan jag nog få en slant för den dagen jag beslutar mig för att sälja!

Du är jätte rolig !!! ;D ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 22 september 2020 kl. 11:57:12
Jag tror inte på Tomten men jag låter barn tro på Tomten när det finns vuxna som tror på förintelsen. :)

Suck... fucking Mel Gibson asså
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

MOA


Lilla My

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 22 september 2020 kl. 11:57:12
Jag tror inte på Tomten men jag låter barn tro på Tomten när det finns vuxna som tror på förintelsen. :)


Soscla

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 22 september 2020 kl. 11:57:12
Jag tror inte på Tomten men jag låter barn tro på Tomten när det finns vuxna som tror på förintelsen. :)

Öppna en historiebok
It's so fluffy I'm gonna die!

Adam Larsson


Daniel Hofverberg

Att Förintelsen inträffat råder faktiskt ingen som helst tvekan om - det är bevisat och går inte ens att diskutera; även fast man innerligt önskar att så inte vore fallet... :(

Adam Larsson

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 22 september 2020 kl. 20:59:45
Om jag får kan jag skapa nytt ämne och lägga ut alla bevis som bekräftar att det är en hoax.

"Att Förintelsen inträffat råder faktiskt ingen som helst tvekan om" = Då vill jag gärna ha bevis att sex miljoner judar dog och fyra miljoner av dem dog i gaskammare och Hitler order där han är tydlig att han vill utrota judarna.

Jag har forskat i flera år och om förintelsen skulle vara äkta skulle jag lätt hittat bevisen för det.

Så ge mig bevis.
Ingen vill höra dina fjanterier det största beviset är alla judar och andra som dog förintelselägerna finns ju fortfarande kvar dock inte i bruk så det är ju också ett bevis

Adam Larsson

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 22 september 2020 kl. 21:05:12
Så du har inga bevis?

" det största beviset är alla judar" = Kol Nidre. Kvetching. Chutzpah. Talmud.

" förintelselägerna finns ju fortfarande kvar" = Arbetsläger där många dog på grund av krig och inte av en förintelse.
Hur dör man av krig om man blir gasad till döds? Förresten handlar det här ämnet om tomten så om du inte ska skriva om tomten Skriv inte i det här ämnet!

Simon Axelsson

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 22 september 2020 kl. 20:59:45

Jag har forskat i flera år och om förintelsen skulle vara äkta skulle jag lätt hittat bevisen för det.


Vad har du sökt på under din "forsking"? "The holocaust is a hoax" eller?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats