Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Equestria Girls - Spring Breakdown (svensk dubb??)

Startat av Adam, 28 april 2019 kl. 09:40:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Adam

Hej,

jag vet att detta visserligen är ett onödigt ämne, men jag som har följt den fjärde generationen av My Little Pony-franchisen, undrar varför YouTube-kanalen My Little Pony Official inte har lagt upp någon svensk version av den senaste Equestria Girls-releasen Spring Breakdown. Många andra internationella dubbningar av filmspecialen har redan lagts upp, men ingen svensk version har visats än så länge. Kan det vara så att det dröjer ett tag innan kvarstående internationella versioner är färdiga, eller har Sverige helt enkelt bara skippat att dubba filmen? 
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

clara liljeberg

jag tycker de borde fortsätta dubba röster och jag är nyfiken på vilka som gör svenska röster till gallus,yona,sandbar,ocellus och smolder på säsong 8.

clara liljeberg

hej då .om jag skriver till de som gör equestria girls att fortsätta dubba med svenska röster.

Owen Granger

Har lyssnat på de svenska rösterna i de fyra första Equestria Girls-filmerna som finns uppladdade på Youtube för att kolla om rollsättningen till samtliga karaktärer är densamma som i TV-serien Vänskap är magisk, vilket den tycks vara, förutom att Applejacks röst låter något annorlunda i Friendship Games. Emma Lewin, som dubbar Applejacks röst i Vänskap är magisk och biofilmerna, låter annorlunda om man jämför hennes röst med de tidigaste avsnitten av serien och i filmen My Little Pony: The Movie, där jag tycker hon låter identisk med Anna Engh, men det känns ändå som att det kanske är någon annan som dubbar karaktären i filmen Friendship Games. Är det möjligt att få fram någon rollista med svenska röster till de svenskdubbade Equestria Girls-filmerna?