Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Powerpuffpinglorna rebot

Startat av gstone, 5 juli 2022 kl. 19:21:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Vilka är rösterna i : Powerpuffpinglorna  2016 ?

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Helt nya. Man bara saknar dem gamla rösterna som var med. Gizela Rasch och Co.  8) 8)

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet  5 juli 2022 kl. 20:21:11
Helt nya. Man bara saknar dem gamla rösterna som var med. Gizela Rasch och Co.  8) 8)
Vem spelar Gizela Rasch i originalserien? De är inte helt nya förresten Dan Bratt var ju till exempel tillbaka som borgmästaren.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 juli 2022 kl. 20:26:33
Vem spelar Gizela Rasch i originalserien? De är inte helt nya förresten Dan Bratt var ju till exempel tillbaka som borgmästaren.

Fröken Bellum, Läraren, Sedusa etc.

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet  5 juli 2022 kl. 20:43:43
Fröken Bellum, Läraren, Sedusa etc.
Jag frågade för att vissa påstår att hon även spelar en av Powerpuffpinglorna (vilket hon inte gör i alla fall inte i originalserien).

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 juli 2022 kl. 20:47:28
Jag frågade för att vissa påstår att hon även spelar en av Powerpuffpinglorna (vilket hon inte gör i alla fall inte i originalserien).

Det vet jag ingenting om. Hade för mig det diskuterades om Lena Ericsson. För man vet ju att hon 100% spelade Blomman men många har diskuterat ifall hon inte även gör Bubblan och det tror jag också. Det låter som det verkligen skulle kunna vara det.