Forumnyheter:

På grund av missbruk den senaste tiden går det inte längre för oregistrerade gäster att skriva nya inlägg. Det är en tillfällig åtgärd för att få bukt på problem med skräpinlägg, och genomförs högst motvilligt. Jag vill därför be alla som brukar skriva inlägg som gäst att registrera er som medlem - det går på 30 sekunder, och är givetvis gratis.

Huvudmeny

Cartoon World Play - Sveriges enda renodlade streamingtjänst för tecknad film!

Startat av TBT_STR_QR, 14 mars 2021 kl. 19:13:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Oscar Isaksson

Det är väldigt tråkigt detta med Cartoon World Play, och jag kan bara beklaga, då det inte förens nu kommit till min kännedom vad som har pågått.
Jag har INTE tagit några ledande beslut om det tidigare innehållet. så detta har varit utom utanför min kontroll. så det som har visats upp hittills speglar inte mitt eller mitt bolag.

Jag kan inte mycket rent tekniskt utan min roll är främst som VD och inköpare. Därför har jag fått mycket hjälp av TBT_STR_QR som säkert tagit sina beslut i största välmening. Ser att det har gått alldeles för fort fram med det digitala och fört med sig en del inte så smickrande barnsjukdomar.

Mitt bolag är så pass nytt på marknaden, det tar tid att etablera och samtidigt bygga ett förtroende bland utländska producenter för att kunna leverera ett så bra underhållningsutbud som är är rimligt inom bolagets ramar, och då försöka jobba nära kundens önskemål.

LyllOs Entertainment är och kommer alltid vara ett politiskt och religiöst obundet bolag.

Så länge JAG inte har gått ut med något som rör mitt bolag offentligt i mitt eget namn i egenskap av VD, vad det än må vara, så är det inte officiellt.
När det blir aktuell, kommer det presenteras t.ex. i samband med den egna marknadsföringen kopplad till lanseringen av produkter.

Goliat

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 15 januari 2022 kl. 13:58:20
Det är väldigt tråkigt detta med Cartoon World Play, och jag kan bara beklaga, då det inte förens nu kommit till min kännedom vad som har pågått.
Jag har INTE tagit några ledande beslut om det tidigare innehållet. så detta har varit utom utanför min kontroll. så det som har visats upp hittills speglar inte mitt eller mitt bolag.

Jag kan inte mycket rent tekniskt utan min roll är främst som VD och inköpare. Därför har jag fått mycket hjälp av TBT_STR_QR som säkert tagit sina beslut i största välmening. Ser att det har gått alldeles för fort fram med det digitala och fört med sig en del inte så smickrande barnsjukdomar.

Mitt bolag är så pass nytt på marknaden, det tar tid att etablera och samtidigt bygga ett förtroende bland utländska producenter för att kunna leverera ett så bra underhållningsutbud som är är rimligt inom bolagets ramar, och då försöka jobba nära kundens önskemål.

LyllOs Entertainment är och kommer alltid vara ett politiskt och religiöst obundet bolag.

Så länge JAG inte har gått ut med något som rör mitt bolag offentligt i mitt eget namn i egenskap av VD, vad det än må vara, så är det inte officiellt.
När det blir aktuell, kommer det presenteras t.ex. i samband med den egna marknadsföringen kopplad till lanseringen av produkter.

Vi får hoppas på att det reder upp sig. Va bra att du förtydligar. Håller tummarna och ska bli kul att se vad det blir av projektet.  :D

Daniel Hofverberg

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 15 januari 2022 kl. 13:58:20

Tack för klarläggandet - det var skönt att höra, och jag måste medge att jag blivit lite konfunderad då jag ju vet hur oerhört ambitiös du har varit med allt du företagit dig.

Jag hoppas att allt reder upp sig, och det ska bli spännande att se vad ni och du kan åstadkomma när det verkligen kommer igång på allvar. :)

Steffan Rudvall

Citat från: Goliat skrivet 19 april 2022 kl. 21:08:42
https://cartoonworldplay.com/se så är dock sidan kvar men som du skriver inga program finns kvar, inte heller det kristna.
Tidigare idag fanns det public domain grejer som Casper, Popeye och Stålmannen...

Hey Arnold på svenska

"Our brand new website will be launching in December 2022. "

https://cartoonworldplay.com/under_construction/index.html

Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048