Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Arne Hegefors (1942-2024)

Startat av Elios, 31 januari 2024 kl. 14:11:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Iförrgår så fick vi dem tråkiga nyheterna att sportkommentatorn Arne Hegerfors gått bort.
En del känner säkert igen honom när han kommenterar i Markoolios låt Mera Mål men även hans filmer med fotbollstabbar där han visar roliga missar osv från fotbollen ute i världen. Ett av hans kändaste uttalanden är: "Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk!"
Som han förklarade lite vad han menade med här: https://youtu.be/FLaCnHtFWm8?si=HXNdoI3QTzMd9AN5

Vad minns ni från Arne?  ;D

Lillefot

Själv har jag inga starka kopplingar till Arne, då jag inte följer sportvärlden särskilt mycket.

Men jag delar trots det lidande med den och hans fans, han förtjänar en riktigt fin begravning när det är dags.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Skokaka

Har inte så bra koll på sport, men jag kommer ihåg låten. 

Är ändå riktigt synd att han ä' död... :( :-\

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 februari 2024 kl. 00:55:05Har inte så bra koll på sport, men jag kommer ihåg låten.

Är ändå riktigt synd att han ä' död... :( :-\
Vi vill ha mål mål mål, Mera Mål! Är extremt ointresserad av sport men ändå sorgligt att han gått bort