Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Neri - flickan från oceanen och Halvvägs genom galaxen, sen till vänster

Startat av Mysan, 17 januari 2008 kl. 15:59:08

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Anders M Olsson

Här kommer de svenska undertexterna till de sex första avsnitten i tredje säsongen. Det finns två versioner som innehåller samma texter, men synkade till de tyska respektive australiensiska DVDerna.

Nu när intresset för serien tycks ha vaknat på nytt ska jag försöka ta mig tid att översätta fler avsnitt! :)

TVARK Sweden

Citat från: Anders M Olsson skrivet  5 maj 2023 kl. 11:02:54Här kommer de svenska undertexterna till de sex första avsnitten i tredje säsongen. Det finns två versioner som innehåller samma texter, men synkade till de tyska respektive australiensiska DVDerna.

Nu när intresset för serien tycks ha vaknat på nytt ska jag försöka ta mig tid att översätta fler avsnitt! :)
Har du hunnit hunnit fixa fler undertexter?  :)
TV och filmsamlare.
Har över 600 timmar digitaliserat material från VHS samt över 1000 DVD skivor med inspelningar.

Anders M Olsson

Citat från: TVARK Sweden skrivet 12 september 2023 kl. 11:36:59Har du hunnit hunnit fixa fler undertexter?  :)
Tyvärr inte. Men DVDerna ligger här framför mig på mitt skrivbord som en påminnelse, så inom kort ska jag säkert ta tag i det igen.