Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

stuart little tv serien

Startat av gstone, 18 april 2020 kl. 01:44:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Det gjords en animerade tv serier på stuart little filmerna , där Lars Djert var röst till Snowbell, Vet någon om Class Månson, Pernilla Wahlgren och Peter jöback också bytts ut eller om dom var kvar ?

Och vilka spelade i såp fall deras roller ?

Jag skulle också vila säja att jag tycker en robootr på denna sserier är poå tiden,

Den artile nämner att ejnm sådan ska göras och wikipedia säger att y Sony Pictures Animation and Red Wagon Productions  skulle göra och att den skulle vara i samma still  som en John Hughes film. Men på dom fem år som gått sedan dess har inte ett knyt till hört ! SKUMT  ??? ::)

https://www.cinemablend.com/new/Stuart-Little-Getting-Remake-74847.html
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet 18 april 2020 kl. 01:44:03
Det gjords en animerade tv serier på stuart little filmerna , där Lars Djert var röst till Snowbell, Vet någon om Class Månson, Pernilla Wahlgren och Peter jöback också bytts ut eller om dom var kvar ?

Och vilka spelade i såp fall deras roller ?

Jag skulle också vila säja att jag tycker en robootr på denna sserier är poå tiden,

Den artile nämner att ejnm sådan ska göras och wikipedia säger att y Sony Pictures Animation and Red Wagon Productions  skulle göra och att den skulle vara i samma still  som en John Hughes film. Men på dom fem år som gått sedan dess har inte ett knyt till hört ! SKUMT  ??? ::)

https://www.cinemablend.com/new/Stuart-Little-Getting-Remake-74847.html

Jag har bara hört lite om den. Hörde i en annan tråd här på forumet som jag startade för mig att Kim Sulocki spelade Stuart.  ::)