Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Programledaren från Lyxfällan omkom i bilolycka! Legendaren Patrick Grimlund! 🔥🔥

Startat av Elios, 11 januari 2023 kl. 06:23:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Såg på nyheterna imorse den fruktansvärda nyheten om att gamla programledaren för Lyxfällan, Patrick Grimlund omkom i en bilolycka hår om dagen. Så jävla hemskt och han var en stor anledning till att jag både började kolla men även slutade kolla på Lyxfällan för när han slutade så tappade jag intresset helt. Då han verkligen glänste upp och verkligen ställde deltagarna mot väggen så dom verkligen började inse allvaret i deras ekonomiska tillvaro.
Även Magnus Hedberg är jävligt bra och glad att han har fortsatt och dom var den perfekta duon i det här programmet. Tycker därför det är jävligt synd det inte var mer av dem sen men jag älskade den duon så därför är detta oerhört tråkigt att detta hände då man ändå hoppats lite på att dem kanske skulle återvända i framtiden. Han blev bara 50 år och hade säkert kunnat leva i 50 år till. Läste att han bara timmar tidigare spelade ishockey och att självaste Rickard Olsson då träffade honom och såg han som en sjysst och härlig kollega. Vila i frid!  :'( ???