Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Raya och Den Sista Draken (2021)

Startat av Disneyfantasten, 25 augusti 2019 kl. 08:12:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

#15
Citat från: Samlaren skrivet 28 mars 2020 kl. 09:51:37
Tror inte den amerikanska premiärern är i fara men den svenska kan skjutas upp.

Det kan vi ju inte veta ju, den svenska premiären är stämplad 2021-01-03, så den som lever får se...

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 mars 2020 kl. 09:57:37
Det kan vi ju inte veta ju, den svenska premiären är stämplad 2021-01-03, så den som lever får se...

Om den amerikanska  inre flytta borde väl inte den svenska göra det ? ??? ??? ???

Värkar ju INTE ALLS logisk ! :)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Nej Nej man tänker ju inte så mycket på att tiden går så fort att filmen snart har premiär egentligen.  :o

gstone

Av alla kommande animerad filmer är den här jag ser fram emot ALLRA MEST !! ;D ;D ;D ;D ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

#19
Citat från: gstone skrivet 29 mars 2020 kl. 21:46:35
Av alla kommande animerad filmer är den här jag ser fram emot ALLRA MEST !! ;D ;D ;D ;D ;D

Samma här!  :)

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

kan du beskriva draken sisu för jag är nyfiken på hur den såg ut om den har vingar eller inte om den är i alla fall god.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 september 2019 kl. 16:58:02
Om än inte förrän nästa år...

Den amerikanska premiären är som sagt 25 november 2020, vilket i skrivande stund är mer än ett år kvar, den svenska premiären är ännu ej fastställd, men jag skulle gissa att det sannolikt blir försenat till omkring februari 2021...

Utöver det har Walt Disney Animation Studios även två hittills otitlade filmer på lager som ska ha premiär 2021-11-24 respektive 2022-11-23, plus en film som kommer att vara regisserad av Lin-Manuel Miranda och Bryn Howard som ännu ej har fått något premiärdatum, men jag skulle gissa att den förmodligen kommer att ha premiär så tidigt som 2023...

Dessutom så vet vi att Pixar Animation Studios har två bestämda filmtitlar med stämplade premiärdatum; Framåt (Onward) (världspremiär 2020-03-06) och Soul (svensk titel ej fastställd ännu) (amerikansk premiär 2020-06-19 och svensk premiär 2020-08-28) och de har även många stämplade premiärdatum med obestämda titlar som kommer att ha premiär 2021-06-18, 2022-03-18, 2022-06-17, 2023-06-16, 2024-03-15, 2024-06-14 respektive 2025-06-13...

All denna information har jag snappat upp från listan "List of theatrical animated features" på Disney Wiki!  :)

Så vid jul eller nyår så hoppas jag verkligen att Disney och Pixar avslöjar många fler kommande filmer med spikade premiärdatum...

Men den har en svensk primär på Moviezine står den ! :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 29 mars 2020 kl. 23:49:24
kan du beskriva draken sisu för jag är nyfiken på hur den såg ut om den har vingar eller inte om den är i alla fall god.

Vill se in bild istället :) ?, jag är dålig på beskrivningar ! :-[
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

#24
Citat från: gstone skrivet 30 mars 2020 kl. 12:37:15
Men den har en svensk primär på Moviezine står den ! :D

Ja, men sen måste man också tänka på att det där skrevs INNAN det hade tillkommit där!  ;)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 mars 2020 kl. 17:17:41
Ja, men sen måste man också tänka på att det där skrevs INNAN det hade tillkommit där!  ;)

Innan vad ? Skrev du inlägget innan ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

#26
Citat från: gstone skrivet 30 mars 2020 kl. 17:36:39
Innan vad ? Skrev du inlägget innan ?

Ja, det gjorde jag!  ;) (datumet hade inte annonserats då ännu, det var det som det gjorde efteråt)

Elios

Längtar tills denna. Hoppas den kommer tidigare än dem andra uppskjutna och inte denna blir det.  ::)

Elios


Disneyfantasten

#29
Då filmen har fått sin svenska titeln har jag nu döpt om tråden!  :)