Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Obehagliga Karaktärer

Startat av MOA, 10 maj 2022 kl. 15:14:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Här kan vi diskutera karaktärer som ger oss rysningar

Steffan Rudvall

Framtida Julars Ande det vill säga Svarte Petter i Musse Piggs julsaga...

Skokaka

Ja, jag tänkte att de läskiga karaktärerna som vi nämnde kanske tillhör denna ämne mer, men du har nu redan gjort detta. Så... För att vara ärlig så brukar jag inte riktigt vara rädd för saker och ting, men dessa är ju undantag.

För att få elefanten ut ur rummet, så har jag ju redan sagt att valrossen i Pingu är det läskigaste jag vet. Jag rekommenderar att ni inte kollar upp den där... Skithögen! Ursäkta mitt språk, barndomstrauma, ni vet...

Och vad jag riktigt kom ihåg som barn så var den sjungande dockan i Teletubbies något som skrämde mig också, men jag verkar senare som sagt ha övervunnit rädslan, tror jag. Själv vet jag just inte om jag har sett björnen och lejonet som barn, men de ser ju lite läskiga ut.

Pinsamt att jag är rädd för figurer i barnserier, va? Men jag vet att jag är inte ensam om det här. Och jag har redan diskuterat om dessa så det kanske är förväntat eller...

Adam

#3
Om jag får välja den som först dyker upp i huvudet så får jag nog säga Gåtan/The Riddler i The Batman (nyaste från i år). Blotta tanken på honom sätter skräck i mitt hjärta! 😰😰
(Med andra ord gjorde Paul Dano en enastående rolltolkning av figuren!)

Måste även inkludera "Han" från Powerpuffpinglorna, en antagonist som jag vill minnas gav mig rysningar redan som barn.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

MOA

Ingen mindre än självaste djävulen