Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Nalle Puh

Startat av Elios, 18 augusti 2009 kl. 20:20:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA


gstone

Jag läst på twitter att det kanske kommer en ny Nalle Puh grej på Disney plus om några år !

https://twitter.com/DisneyTVANews/status/1477454494145429506
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  2 januari 2022 kl. 22:39:26
Jag läst på twitter att det kanske kommer en ny Nalle Puh grej på Disney plus om några år !

https://twitter.com/DisneyTVANews/status/1477454494145429506

Då får vi hoppas att Nalle Puh och Kanin får nya - bättre - svenska röster när den väl dubbas till svenska...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 januari 2022 kl. 23:01:56
Då får vi hoppas att Nalle Puh och Kanin får nya - bättre - svenska röster när den väl dubbas till svenska...
Jag är dock osäker om Daniel verkligen är Kanins officiella röst karaktären är ju inte riktigt sitt vanliga jag i den filmen.

Adam

Citat från: gstone skrivet  2 januari 2022 kl. 22:39:26
Jag läst på twitter att det kanske kommer en ny Nalle Puh grej på Disney plus om några år !

https://twitter.com/DisneyTVANews/status/1477454494145429506

Den högra bilden från det inlägget är väl från ett nedlagt Nalle Puh-projekt, såsom jag förstått?
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 januari 2022 kl. 23:01:56
Då får vi hoppas att Nalle Puh och Kanin får nya - bättre - svenska röster när den väl dubbas till svenska...

Själv hoppas jag att Jan Jönsson åter kommer.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Alla Nalle Puh Karatärer är Ickebinär ! :D

Utom Chrispher Robin.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 27 mars 2022 kl. 19:59:26
Alla Nalle Puh Karatärer är Ickebinär ! :D

Utom Chrispher Robin.
Ursäkta?Hur?

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 27 mars 2022 kl. 21:30:54
Ursäkta?Hur?
Jag vet inte om det är officiellt eller något han bara säger men om det är sant så beror det väl på att de är gosedjur.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 mars 2022 kl. 21:45:39
Jag vet inte om det är officiellt eller något han bara säger men om det är sant så beror det väl på att de är gosedjur.

Om man talar om i ickebinära karaktärer så finns ju exempelvis Vän (karaktären heter så) i TV-serien Annedroider!  ;)

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 mars 2022 kl. 21:45:39
Jag vet inte om det är officiellt eller något han bara säger men om det är sant så beror det väl på att de är gosedjur.
Jag tror inte att det är officiellt, vare sig från Disneys eller A.A. Milnes sida. Jag har i alla fall aldrig hört något officiellt som tyder på det.

Dessutom kallas ju alla rollfigurerna för "han" respektive "hon" i både filmerna och TV-serierna.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 mars 2022 kl. 21:53:33
Jag tror inte att det är officiellt, vare sig från Disneys eller A.A. Milnes sida. Jag har i alla fall aldrig hört något officiellt som tyder på det.

Dessutom kallas ju alla rollfigurerna för "han" respektive "hon" i både filmerna och TV-serierna.
Förekommer verkligen Han och Hon så mycket i Nalle Puh? De refererade mest till varandra vid namn

Daniel Hofverberg

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 27 mars 2022 kl. 22:02:28
Förekommer verkligen Han och Hon så mycket i Nalle Puh? De refererade mest till varandra vid namn
Inte jättemycket, men det förekommer då och då. Dessutom har åtminstone Kanin i undantagsfall kallats för "herr Kanin", vilket man troligen inte gör om någon som man inte betraktar som varande av manligt kön.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.