Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Om NI fick bestämma...

Startat av Soscla, 17 augusti 2006 kl. 01:04:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Soscla

Förlåt då att jag hittar på dåliga ämnen, men jag har inget annat att göra =P
Om ni skulle få den fina möjligheten att ta en befintlig film och själva medverka i /påverka den, antingen för att det skulle vara kul, eller för att ni tror att ni skulle kunna tillföra nåt mer till filmen i fråga, så att den blir ännu bättre; vad skulle ni hitta på då?
Skulle ni ta regissörens plats? Eller kanske huvudkaraktärens? Hitta på en ful och störande biroll? :P Eller ta in er favvoskådis och spela mot honom/henne/den/det? Eller kanske bara byta soundtrack??
Jag frågar endast i syftet att det är intressant att veta vad som rör sig i folks huvuden ;)
It's so fluffy I'm gonna die!

Soscla

själv.. vet jag nog inte riktigt
jag återkommer när jag har tänkt till!
It's so fluffy I'm gonna die!

clash

Jag skulle nog översätta texterna och bestämma skådisarna. Och försöka hitta passande karaktärer till rollen.
Pepper Ann//Winx Club/Trollz/Creepschool äger

clash

Eller jag menar passande röster till rollen:)
Pepper Ann//Winx Club/Trollz/Creepschool äger

Mysan

tror hellre jag hade velat jobba med rekvisitan :) eller nåt

Erika

Jag hade nog velat stå för röstregin (om det var något animerat)!

Elios

Om det hade varit i en dubbning så hade det varit för röstregin. Kanske experimenterat litegrann och testat med kanske Per Sandborgh som Musse Pigg för att se hur det hade låtit.

Sen om det hade varit en film hade det kanske varit häftigt typ att vara med i någon action film som action hjälte.
Låter kanske märkligt men jag hade faktiskt lätt kunnat spela i en som B-rulle så som JCVD, Steven Seagal, Jet Li, Burt Reynolds, Eric Roberts etc. Har gjort.  8)

Adam Larsson

Citat från: Soscla skrivet 17 augusti 2006 kl. 01:04:59
Om ni skulle få den fina möjligheten att ta en befintlig film och själva medverka i den 
Steffan Rudvall borde spela alla roller i Lejonkungen

Hey Arnold på svenska

Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Steffan Rudvall


gstone

Citat från: Soscla skrivet 17 augusti 2006 kl. 01:04:59
Förlåt då att jag hittar på dåliga ämnen, men jag har inget annat att göra =P
Om ni skulle få den fina möjligheten att ta en befintlig film och själva medverka i /påverka den, antingen för att det skulle vara kul, eller för att ni tror att ni skulle kunna tillföra nåt mer till filmen i fråga, så att den blir ännu bättre; vad skulle ni hitta på då?
Skulle ni ta regissörens plats? Eller kanske huvudkaraktärens? Hitta på en ful och störande biroll? :P Eller ta in er favvoskådis och spela mot honom/henne/den/det? Eller kanske bara byta soundtrack??
Jag frågar endast i syftet att det är intressant att veta vad som rör sig i folks huvuden ;)

Jag vill rollsätta.

Skulle ta ditt alla min favorit skådisar ! ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.