Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Garbage Pail Kids

Startat av simonsko, 16 april 2011 kl. 11:11:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

simonsko

Är det någon som vet ifall den tecknade serien om Garbage Pail Kids har visats på TV i Sverige? Eftersom samlarkorten med samma namn var populära här för många år sedan så borde det finnas en chans att serien har gått på TV. Passar på att länka till introt om det skulle vara till hjälp:
http://www.youtube.com/watch?v=OAHTFGwPxc0
Älskar Animaniacs mer än någon annan serie, men jag gillar många andra serier också.
Drömmer om att bli röstskådis. :)

Cadpig

Jag tror inte det. Det var något av det mest psykotiska jag sett på länge....

Hmmm, Samlarkorten... Jag tror jag minns dem. Hade inte de också ett riktigt jävla nasty äckel-tema?

simonsko

Jo. De är en parodi på Cabbage Patch Kids som kom före GPK (Garbage Pail Kids), och som vanligt när saker ska parodieras ska det överdrivas (Därav det äckliga temat).
Älskar Animaniacs mer än någon annan serie, men jag gillar många andra serier också.
Drömmer om att bli röstskådis. :)

Elios

Verkar vara något av det äckligaste jag sett på länge faktiskt. Trodde inre mina ögon när jag såg detta program förr.