Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Disneyfantastens Dubbningskollage

Startat av Disneyfantasten, 9 juli 2020 kl. 23:51:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 december 2020 kl. 12:03:00
Stefan Ljungqvist
- Ratcliffe = Pocahontas
- Frollo = Ringaren i Notre Dame
- Mr Harcourt = Atlantis En Försvunnen Värld
- Jumba = Lilo och Stitch
- Pappa Gorg = Fragglarna
- Skräphögen = Fragglarna
- Ubåtskaptenen = Skrotnisse och Hans Vänner
- Quarry (mutant) = Teenage Mutant Ninja Turtles (2003)
Skulle man kunna få bilden på Ubåtskaptenen?

Disneyfantasten



Disneyfantasten




Disneyfantasten

Nu vill jag tillkännage att jag fixat ett dokument där jag på sikt kommer att fylla i personer jag gjort kollage på som ska uppdateras samt som jag kommer göra kollage på plus vilka karaktärer som ska vara med i dem, det har varit lite rörigt med alla mina förra kollage så att jag därför behövt uppdatera dem flera gånger när vissa karaktärer hamnat på fel person samt när jag glömt vissa karaktärer...

MOA

Tänkte fråga om de fanns collage på Frank Ådahl

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 28 juli 2022 kl. 21:01:13
Tänkte fråga om de fanns collage på Frank Ådahl

Kolla på sida 30!  ;)

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 juli 2022 kl. 21:06:19
Kolla på sida 30!  ;)
Jag måste dissat de collaget när de publicerades
Nu har laddat ner de :D

MOA

Nu när Förtrollad har dubbats kan du lägga till Giselle på Mikaela Tidermark Nelsons collage

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  2 oktober 2022 kl. 20:21:39Nu när Förtrollad har dubbats kan du lägga till Giselle på Mikaela Tidermark Nelsons collage

I sinom tid, likadant med andra kollage här.

Disneyfantasten

Nu vet jag vem Marianne i Bonkers är;

https://m.facebook.com/SherryLynnVoiceover/photos/a.1594613244127688/2401249253464079/?type=3&is_lookaside=1

Karaktärens engelska namn är Marilyn Pique och hon är dotter till Jalle Pique.

Då undrar jag, vad heter karaktären Dilandra Piquel (Jalle Pique's fru alltså, således Mariannes mamma) på svenska och vem spelar henne på svenska?

Marcusen

Jag undrar var du fick bilden på Guy de la Berg ifrån omöjligt att hitta bilder på honom som är så pass nya som den.

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 oktober 2022 kl. 21:00:17Nu vet jag vem Marianne i Bonkers är;

https://m.facebook.com/SherryLynnVoiceover/photos/a.1594613244127688/2401249253464079/?type=3&is_lookaside=1

Karaktärens engelska namn är Marilyn Pique och hon är dotter till Jalle Pique.

Då undrar jag, vad heter karaktären Dilandra Piquel (Jalle Pique's fru alltså, således Mariannes mamma) på svenska och vem spelar henne på svenska?
Om inte mitt minne sviker mig har jag för mig att hon heter Johanna, och spelas av Annica Smedius. :)