Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Why, Charlie Brown, Why?

Startat av Steffan Rudvall, 11 augusti 2022 kl. 00:06:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Vi känner ju alla till att Eurotroll dubbat denna special på slutet av 90-talet som del av SVTs Snobben serie. Jag har dock hört att det ska finnas en äldre dubbning också den gjord för SVT i början av 90-talet, Är det någon som vet något om den dubbningen?

TonyTonka

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D


Elios

Tyckte serien på 90-talet var rätt så bra.
Däremot den nya filmen har jag fortfarande inte sett. Har inte blivit av ännu.  :P ::)

Steffan Rudvall

#4
Citat från: Elios skrivet 24 september 2022 kl. 00:17:42Tyckte serien på 90-talet var rätt så bra.
Däremot den nya filmen har jag fortfarande inte sett. Har inte blivit av ännu.  :P ::)
Finns ingen serie från 90-talet så jag antar att du menar tv-specialerna som SVT visade som serie. Jämfört med de är filmen ändå ganska bra de är bättre men ändå.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 september 2022 kl. 05:55:08Finns ingen serie från 90-talet så jag antar att du menar tv-specialerna som SVT visade som serie. Jämfört med de är filmen ändå ganska bra de är bättre men ändå.
Dubbningarna kanske gjordes då. Håller inte koll på vilket årtionde det begav sig.