Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 september 2024 kl. 00:29:32Jag hade faktiskt tänkt på denna för ett tag. Och eftersom det var en rolig liten referens. ;D
Bubsy i Simpsons? Rolig referens

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  3 september 2024 kl. 23:31:13Bubsy i Simpsons? Rolig referens
Det är egentligen Katten Gustaf som förvandlades till Bart Simpson.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  4 september 2024 kl. 00:09:25Det är egentligen Katten Gustaf som förvandlades till Bart Simpson.
Såg inte men rolig referens

MOA

Nu har jag Mother Brain som är huvudantagonisten & Louise Raeders bästa roll

Skokaka

På grund utav att det är Halloween i den här månaden så tyckte jag att Duckula vore passande just här.

Erika

Citat från: Skokaka skrivet  2 oktober 2024 kl. 00:30:20På grund utav att det är Halloween i den här månaden så tyckte jag att Duckula vore passande just här.
Då kör jag med Igor (från samma tv-serie) av samma anledning.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 oktober 2024 kl. 00:30:20På grund utav att det är Halloween i den här månaden så tyckte jag att Duckula vore passande just här.
Jag borde haft Farmor nu!

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 oktober 2024 kl. 23:30:44Jag borde haft Farmor nu!
Mother Brain passar också till Halloween, då hon är ju som sagt huvudantagonisten.

gstone

För att shadow är cool 

Och jag gillar Keanu Revees
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 oktober 2024 kl. 23:33:56Mother Brain passar också till Halloween, då hon är ju som sagt huvudantagonisten.
Farmor kommer när det blir dags för Hasse
Inte för att Skokakas profilbild är dålig men jag har faktiskt en unik version som jag skapat själv. Tror den kan vara passande

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 oktober 2024 kl. 11:15:53Farmor kommer när det blir dags för Hasse
Inte för att Skokakas profilbild är dålig, men jag har faktiskt en unik version som jag skapat själv. Tror den kan vara passande
Mother Brain spelads tydligen av en man  nattklubbs underhållaren Levi Stubbs på engelska :D

Tycker det är kul triva
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  3 oktober 2024 kl. 11:15:53Farmor kommer när det blir dags för Hasse
Inte för att Skokakas profilbild är dålig, men jag har faktiskt en unik version som jag skapat själv. Tror den kan vara passande
Hur gjorde du den? Och hur vet du om den kommer att ses som en bild?

MOA

Citat från: gstone skrivet  3 oktober 2024 kl. 11:46:33Mother Brain spelads tydligen av en man  nattklubbs underhållaren Levi Stubbs på engelska :D

Tycker det är kul triva
Mother Brain är faktiskt baserad på plantan Audrey i Little Shop Of Horrors som också spelades av Levi Stubbs

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 oktober 2024 kl. 21:51:39Hur gjorde du den? Och hur vet du om den kommer att ses som en bild?
Du har sett den men nog aldrig tänkt på den
Här:

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  3 oktober 2024 kl. 23:32:23Du har sett den men nog aldrig tänkt på den
Här:
Hm, beror på vart. Men, vet du vad? Den är bra redigerad. Vore bra att ha nu. 

Tack, förresten. :)