Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Konstgjorda bilder

Startat av Disneyfantasten, 14 september 2021 kl. 20:23:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 augusti 2024 kl. 20:24:11Snygg bild, jag undrar när den skulle tänkas vara utgiven.

Såhär är det;

- Musse Piggs Bästa (utgiven 1997-12)

- Kalle Ankas Bästa (utgiven 1997-12)

- Mimmi Bästa (utgiven 1998-02-17)

- Plutos Bästa (utgiven 1998-02-17)

(undrar när Långbens Bästa & Knattarnas Bästa skulle kunna tänkas ha getts ut i Sverige vid det laget?)
Gavs inte "Plutos Bästa" ut 1999  ???

För i reklamen med Musse-märken säger Benke "I utvalda Disney filmer som kommer perioden Februari 1999 t.o.m den 8:e Augusti 1999" (så 1 helt år senare)

eller la dom in den reklamfilmen på ny utgåvor  ???
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  9 augusti 2024 kl. 21:47:31Gavs inte "Plutos Bästa" ut 1999  ???

För i reklamen med Musse-märken säger Benke "I utvalda Disney filmer som kommer perioden Februari 1999 t.o.m den 8:e Augusti 1999" (så 1 helt år senare)

eller la dom in den reklamfilmen på ny utgåvor  ???
Jo, jag skrev fel i hastigheten.

Bib

Lillefot

Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast och skaparen av I Wani Hug That Gator!s svenska översättning.

Bib

Disneyfantasten

Bib

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 augusti 2024 kl. 22:52:13Gavs denna någonsin ut någonstans i världen överhuvudtaget?
Jag tror inte det, men det finns ganska många Piff och Puff kortfilmer.

MOA

Citat från: Bib skrivet  9 augusti 2024 kl. 22:53:22Jag tror inte det, men det finns ganska många Piff och Puff kortfilmer.
Har 2 DVD:Er som jag älskade när jag var barn, hade älskat den där VHS:en

Bib

MB

Undrar fortfarande varför en version som restaurerats bara ges ut på DVD...

Mumintrollet på kometjakt.jpg

Lillefot

Citat från: MB skrivet 23 augusti 2024 kl. 01:41:43Undrar fortfarande varför en version som restaurerats bara ges ut på DVD...

Mumintrollet på kometjakt.jpg
Den mest missade möjligheten på länge för en film...
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast och skaparen av I Wani Hug That Gator!s svenska översättning.

Elios

Hade du kunnat göra Expendables filmerna som om dom hade släppts på Vhs?