Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 6 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Ni vinner en honungsmelon om ni känner igen intromusiken:

https://www.youtube.com/watch?v=8iWbrTMQIKg

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  5 oktober 2024 kl. 11:04:49Ni vinner en honungsmelon om ni känner igen intromusiken:

Igen, bara oidentifierade röster, de visste nog inte. Och det blev typ snarare topp tre som blev bra.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  5 oktober 2024 kl. 21:46:27Igen, bara oidentifierade röster, de visste nog inte. Och det blev typ snarare topp tre som blev bra.
2, känner Skokaka igen intromusiken?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  5 oktober 2024 kl. 21:57:132, känner Skokaka igen intromusiken?
Nummer tre är bara decent, då? Och är tyvärr lite osäker angående introt... :-\

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  5 oktober 2024 kl. 11:04:49Ni vinner en honungsmelon om ni känner igen intromusiken:

Låter som att det skulle kunna vara I En Roddbåt Till Kina...

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 oktober 2024 kl. 22:15:41Låter som att det skulle kunna vara I En Roddbåt Till Kina...
Steffan gissar rätt! Början är det bästa i hela låten

MOA

Borde jag ranka mer sång? Har 2 som kan bli rankade nästa år

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  8 oktober 2024 kl. 11:29:59Borde jag ranka mer sång? Har 2 som kan bli rankade nästa år
Ja, bra idé. ;D

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  8 oktober 2024 kl. 23:21:32Ja, bra idé. ;D
Upplysning: rankar inte karaktärer som har färre än 5 röster & länder som inte dubbat mer än 1 program

MOA

Johans Bästa Citat:
Robotnik AOSTH: Skojare: Lurendrejare! Arkeknöl!
Robotnik SatAM: Om igelkotten bara visste vad som väntade honom, det värmer mitt metallhjärta
Mrs Bighead: Du finner alltid dom rätta orden, VAD SÄGS OM FOTMASAGE!?
Luigi: Nej jag kan inte! Jag ska ju ha barn snart!
Simon Belmont: Du är helt otrolig, det var en smart spådom
Dick Dastardly: Tusan & Dubbeltusan!(Nostalgi)
Trubadix: Han måste ju minnas min talang!
Heffer: Du är alldeles för jobbig att bo med
Svara om ni har något jag inte har

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  9 oktober 2024 kl. 15:27:01Johans Bästa Citat:
Robotnik AOSTH: Skojare: Lurendrejare! Arkeknöl!
Robotnik SatAM: Om igelkotten bara visste vad som väntade honom, det värmer mitt metallhjärta
Ganon: Jag tror faktiskt det är dags att pröva den här speciella magin jag har sparat(Inte många repliker)
Luigi: Nej jag kan inte! Jag ska ju ha barn snart!
Simon Belmont: Du är helt otrolig, det var en smart spådom
Dick Dastardly: Tusan & Dubbeltusan!(Nostalgi)
Trubadix: Han måste ju minnas min talang!
Prolix: Jag är ingen riktig spåman, jag är bara en bluff
Svara om ni har något jag inte har
Okej, så det ÄR det han sa. Och detta var en nice hyllning för hans födelsedag. 

Här är mitt försök: 

Plankton: Nåja, det här var botten.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  9 oktober 2024 kl. 18:46:51Okej, så det ÄR det han sa. Och detta var en nice hyllning för hans födelsedag.

Här är mitt försök:

Plankton: Nåja, det här var botten.
Kan jag hitta det någonstans? Har alla andra citat lätt tillängliga

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  9 oktober 2024 kl. 19:25:45Kan jag hitta det någonstans? Har alla andra citat lätt tillängliga
Åh... Det har jag tyvärr inte tänkt på... :-[

Och i samma avsnitt så säger han även: "Kom tillbaka, ditt slem!" när han springer efter SvampBobs hjärna, då han sov just då och vände sig om, vilket fick hjärnan att rulla iväg. (Min kompis påminde mig om detta citatet. Plankton sa dock "swine" (alltså "svin") på engelska, vilket är bortklippt i en del länder, eftersom det är ett offensivt ord...)

Angående Heffer, han har ju sina catchphrases. "That was a hoot!" Som han säger i slutet av introt när TV:n faller ner på honom och de andra, fast på svenska så tror jag att han inte sa någonting där... Men han borde nog ha sagt detta citatet i själva serien, förmodligen... Hans andra catchphrase är denna running gag med att någon kallar honom för en ko och han rättar dom om att han är ett nötkreatur eller något liknande. Så honom kan du nog också lägga till, tror jag...

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet  9 oktober 2024 kl. 22:02:53Åh... Det har jag tyvärr inte tänkt på... :-[

Och i samma avsnitt så säger han även: "Kom tillbaka, ditt slem!" när han springer efter SvampBobs hjärna, då han sov just då och vände sig om, vilket fick hjärnan att rulla iväg. (Min kompis påminde mig om detta citatet. Plankton sa dock "swine" (alltså "svin") på engelska, vilket är bortklippt i en del länder, eftersom det är ett offensivt ord...)

Angående Heffer, han har ju sina catchphrases. "That was a hoot!" Som han säger i slutet av introt när TV:n faller ner på honom och de andra, fast på svenska så tror jag att han inte sa någonting där... Men han borde nog ha sagt detta citatet i själva serien, förmodligen... Hans andra catchphrase är denna running gag med att någon kallar honom för en ko och han rättar dom om att han är ett nötkreatur eller något liknande. Så honom kan du nog också lägga till, tror jag...
Nej, vänta, jag hittade den faktiskt i en annan multilanguage video, han säger det vid 2:50 här: 

https://www.youtube.com/watch?v=VR4hwgUv4A4&pp=ygUYcGxhbmt0b24gbXVsdGkgbGFuZ3VhZ2Ug

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  9 oktober 2024 kl. 22:47:22Nej, vänta, jag hittade den faktiskt i en annan multilanguage video, han säger det vid 2:50 här:

https://www.youtube.com/watch?v=VR4hwgUv4A4&pp=ygUYcGxhbmt0b24gbXVsdGkgbGFuZ3VhZ2Ug
99% Skitsnack LoL, kommer se avsnitt av Rockos Moderna Liv & ta med det citatet. Video kommer i framtiden