Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Den Mystiska Benedict-klubben (The Mysterious Benedict Society)

Startat av Adam Larsson, 8 juni 2021 kl. 23:58:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA



Disneyfantasten



Disneyfantasten


Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 juni 2021 kl. 23:44:41
Ja, jag har förstått att Sandra spelar henne men vem är karaktären?
Det verkar vara en lärarinna.

Disneyfantasten


Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 juni 2021 kl. 23:50:20
Hur ser hon ut? Är hon god eller ond? (lärarinnan alltså)
Lärarinna är jag inte säker på att hon är Men dock verkar hon vara medarbetare med Benedict.


Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 juni 2021 kl. 23:55:44
Lärarinna är jag inte säker på att hon är Men dock verkar hon vara medarbetare med Benedict.



Vilken karaktär är Benedict? (förlåt får de många frågorna men jag har aldrig sett denna film, än mindre hört talas om den...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 juni 2021 kl. 23:57:10
Vilken karaktär är Benedict? (förlåt får de många frågorna men jag har aldrig sett denna film, än mindre hört talas om den...
Benedict du vet huvudkaraktären han som nämns i titeln.

Simon Axelsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 juni 2021 kl. 23:57:10
Vilken karaktär är Benedict? (förlåt får de många frågorna men jag har aldrig sett denna film, än mindre hört talas om den...

För den delen är det en serie. Benedict, om jag inte helt missuppfattat det, spelas av Tony Hale (originalrösten till Gaffe i Toy Story 4 bland annat). Hale verkar även spela dennes identiska tvillingbror tillika seriens antagonist som jag förstått det.

Hon på bilden Steffan delade med sig av spelas av Kristen Schaal som bland annat gör originalrösten till Mabel i Gravity Falls.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet 27 juni 2021 kl. 00:14:26
För den delen är det en serie. Benedict, om jag inte helt missuppfattat det, spelas av Tony Hale (originalrösten till Gaffe i Toy Story 4 bland annat). Hale verkar även spela dennes identiska tvillingbror tillika seriens antagonist som jag förstått det.

Hon på bilden Steffan delade med sig av spelas av Kristen Schaal som bland annat gör originalrösten till Mabel i Gravity Falls.
Det hade jag glömt, synd att Cecilia Wrangel inte dubbar henne men Sandra gör ju alltid ett bra jobb.

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 27 juni 2021 kl. 00:14:26
För den delen är det en serie. Benedict, om jag inte helt missuppfattat det, spelas av Tony Hale (originalrösten till Gaffe i Toy Story 4 bland annat). Hale verkar även spela dennes identiska tvillingbror tillika seriens antagonist som jag förstått det.

Hon på bilden Steffan delade med sig av spelas av Kristen Schaal som bland annat gör originalrösten till Mabel i Gravity Falls.
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 juni 2021 kl. 00:17:41
Det hade jag glömt, synd att Cecilia Wrangel inte dubbar henne men Sandra gör ju alltid ett bra jobb.

Så hon är alltså på goda sidan...

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.