Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Greta Gris

Startat av gstone, 22 juli 2023 kl. 17:16:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Finns  det några slags credits till Greta Gris ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Vem spelar honom på svenska ? Grampy Rabbit – Peppa Pig World
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Tommy Nilsson spelar Gretas farsa!(Helt osannolikt)

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 22 juli 2023 kl. 20:41:59Tommy Nilsson spelar Gretas farsa!(Helt osannolikt)
Han blev utbytt till Steve Kratz har jag för mig.

Sen så är Hasse Jonsson seriens berättarröst som kuriosa för att det är just dig jag citerar.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 juli 2023 kl. 20:46:09Han blev utbytt till Steve Kratz har jag för mig.

Sen så är Hasse Jonsson seriens berättarröst som kuriosa för att det är just dig jag citerar.
Detta e nog de sämsta som Hasse medverkat i vem varför slutade Tommy Nilsson & medverka?Gillade han int programmet?(Gör int jag heller)

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 22 juli 2023 kl. 20:50:16Detta e nog de sämsta som Hasse medverkat i vem varför slutade Tommy Nilsson & medverka?Gillade han int programmet?(Gör int jag heller)
Jag vet inte, men han slutade ju även som Patrik i Svampbob så han kanske inte tar emot dubbjobb längre.

gstone

För början var Greta pappa en av mina favorit dubbar Torsten Wahlund. 

Men det verkar ha varit ett tag sedan.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 22 juli 2023 kl. 20:53:52För början var Greta pappa en av mina favorit dubbar Torsten Wahlund.

Men det verkar ha varit ett tag sedan.
Så Gretas farsa har haft 3 röster?
Greta Gris hade nog varit bra om de int sänts för länge

MOA


Steffan Rudvall


MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 augusti 2023 kl. 20:14:22Figge Norling skulle jag gissa på.
Har ingen aning om hur han låter men han slutade antagligen medverka för att programmet var så dåligt

MOA

Detta programmet får Hasse & referera sig själv i tredje person,herregud!

MOA

Nu har jag tagit fram information om nya röster:Andreas Ferronato, Alexandra Alm Nylén, Anna Isbäck, Caspian Lovén, Charlotte Ardai Jennefors, Filippa Åberg, Ludvig Johansson, Mia Hana Hansson, Milton Werner, Norea Sjöqvist, Orlando Wahlsteen, Ruben Ingnäs, Sally Byström Nygren, Sigrid Perpetua Johnson, Tobias Caiman Öjebo, Tove Nytell, Tyra Ottosson, Vicki Benckert & Zion Stadell
Detta betyder att jag hittat Anders Öjebos son & Figge Norling spelar tydligen berättaren. Nästan alla namn e helt okända barnröster för mig & jag har inte så bra koll på dom vuxna heller

MOA


gstone

Jag gillar inte hur serien är ritade.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.