Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

TonyTonka

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 september 2018 kl. 23:36:15
Merparten av de tror jag att jag ska ha, så det är nog bara förbiseenden om de saknas. Jag ska se över saken när jag hinner; vilket dock troligen kommer vänta tills jag är hemma från semesterresan. :)


Hur går det? :)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

gstone

Jag skulle vilja ha en credits för Justin och Dom tapra Riddarna.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag skulle jätte gärna vilja ha credits till När Marnie var där !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

moviefan

Jag önskar credit listor till  Rädda Willy 3 och Pojken med det tickande hjärtat.  ;)

Richardo


Richardo

Vore kul om tv-serien om Casper pingvin kom upp på sidan.

E

#651
Citat från: Richardo skrivet 29 oktober 2018 kl. 21:24:41
Vore kul om tv-serien om Casper pingvin kom upp på sidan.
Jasper*

jimstrom

Efterlyser Credits på Gravity Falls, Steven Universe och Bara Björnar.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Alexander

Citat från: jimstrom skrivet 29 oktober 2018 kl. 23:18:41
Efterlyser Credits på Gravity Falls, Steven Universe och Bara Björnar.

Steven Universe och Bara Björnar kan nog vara lite svårt för båda serierna dubbas av SDI Media och Cartoon Network verkar inte vara så aktiva på att hjälpa till med dubbcredits, till skillnad från Disney.

Daniel Hofverberg

Citat från: jimstrom skrivet 29 oktober 2018 kl. 23:18:41
Efterlyser Credits på Gravity Falls, Steven Universe och Bara Björnar.
Jag ska kontakta Disney, och be om skandinaviska creditlistor till Gravity Falls. :)

Men som Alexander säger lär det bli svårare med Steven Universe och Bara björnar, då det brukar vara lättare sagt än gjort att få något annat än "goddag yxskaft"-svar därifrån; om man nu mot förmodan får något svar överhuvudtaget... :(

Jag ska dock göra ett tappert försök, men tidigare gånger jag försökt har det inte lett någonstans.

E

Jag vill också se credit-lista för den nya serien Djurparken som går på Boomerang. Rösterna görs av bland annat - Fredrik Hiller, Ole Ornered, Vicki Benckert, Emelie Clausen, Daniel Sjöberg mfl

Förresten: När ska du ladda upp credit till Pettson och Findus - Findus flyttar hemifrån och Djungelgänget - Filmen

Daniel Hofverberg

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  2 november 2018 kl. 10:09:11
Förresten: När ska du ladda upp credit till Pettson och Findus - Findus flyttar hemifrån och Djungelgänget - Filmen
Ursäkta sen respons, jag har varit sjuk de senaste dagarna. :(

Jag lade upp creditlistan till Djungelgänget - Filmen för flera månader sedan (filen laddades upp till servern den 20 juni), men den verkar ha försvunnit från sajten. Vet inte vad som hänt eller när den försvann, men nu verkar den i alla fall inte finnas kvar längre... Mycket märkligt... Jag ska lägga upp den igen snarast.

Pettson & Findus - Findus flyttar hemifrån är avskriven och sammanställd sedan länge, men tydligen glömde jag bort att ladda upp den. Jag ber så mycket om ursäkt. Jag ordnar det under helgen. :)

E

Okej. Krya på dig :)

Om du vill få credit till Djurparken så får du nog kontakta Boomerang

Daniel Hofverberg

Tyvärr brukar det vara lättare sagt än gjort att få något vettigt svar från Boomerang, så chansen är nog inte jättestor, men jag ska göra vad jag kan i alla fall. :)

gstone

Jag skulle jätte gärna vilja ha credits för När Marine var Där !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.