Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Baron von Nein Lederhosen

Citat från: BPS skrivet  9 maj 2024 kl. 20:06:22Nej, absolut inte, jag ville bara tacka eftersom att du skrev "denna mycket fina Archive-kanal".
Jag höll på att ladda upp säsong två av Scooby-Doo Show, som du hade laddat upp (den fanns i samma mapp). Men jag tänkte att jag skulle ge cred till din kanal och ditt material  👍👍

BPS

Citat från: Baron von Nein Lederhosen skrivet  9 maj 2024 kl. 20:55:32Jag höll på att ladda upp säsong två av Scooby-Doo Show, som du hade laddat upp (den fanns i samma mapp). Men jag tänkte att jag skulle ge cred till din kanal och ditt material  👍👍
Du får självklart ladda upp säsong 2 om du vill, men tack för creden  :)

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 11 maj 2024 kl. 01:02:17Var och hur kan jag se den här filmen i Sverige ?

https://www.moviezine.se/nyheter/94-ariga-june-squibb-gor-egna-stunter-i-kommande-actionfilmen-thelma
Med tanke på att Thelma inte har amerikansk biopremiär förrän den 21 juni, och såvitt jag kan se inte verkar vara inplanerad i något europeiskt land just nu, så är det nog för tidigt att svara på.

I USA distribueras filmen av Magnolia Pictures, men det är ett independentföretag enbart verksamma i USA som inte har någon verksamhet i Europa - alltså måste den köpas upp av någon distributör i Europa innan den kan bli aktuell att visas här.

gstone

När kommer Familjen Green i storstan – Filmen: Rymdsemester till Sverige ?
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Hur pass trovärdig är den här hemsidan ?

https://dopest.se/nytt-pa-disney-plus-juni-2024-nyheter/

Stämmer det att dessa saker kommer på Disney Plus i Sverige nästa månad 
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Tror ni fortfarande dom planerat att sätta upp Frozen musikalen på Stockholms Stadsteater ?

https://hkt.fi/tiedotteet/disneyn-frozen-musikaali-uusi-nayttamosovitus-pohjoismaihin/
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Finns Knuckles att strama i Sverige än ?

Har någon Paramount Plus ?
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 31 maj 2024 kl. 19:47:38Finns Knuckles att strama i Sverige än ?

Har någon Paramount Plus ?
Paramount+ finns ju inte längre i Sverige, utan har ersatts av SkyShowtime - och SkyShowtime har ännu inte Knuckles; och ingen annan tjänst heller för den delen. :(

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 31 maj 2024 kl. 21:00:32Paramount+ finns ju inte längre i Sverige, utan har ersatts av SkyShowtime - och SkyShowtime har ännu inte Knuckles; och ingen annan tjänst heller för den delen. :(
God jag blandade ihop SkyShowtime och Paramount+ igen 😓🤦
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Bib

Var kommer Nilsson ifrån i Malin Berghagen Nilsson hennes pappa heter ju Berghagen i efternamn och hennes mamma Svensson ???

Steffan Rudvall

Citat från: Bib skrivet  1 juni 2024 kl. 07:24:29Var kommer Nilsson ifrån i Malin Berghagen Nilsson hennes pappa heter ju Berghagen i efternamn och hennes mamma Svensson ???
Hon tog sin makes efternamn under en period det vill säga Tommy Nilsson.

gstone

Har den här serien gått i Sverige ?
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  1 juni 2024 kl. 23:45:28Har den här serien gått i Sverige ?
Inte vad jag vet. Jag har sökt i både Svensk Mediedatabas och KBs tidningstjänst på "Mumien" och "The Mummy", och alla träffar jag får verkar syfta på någon av spelfilmerna.
(Och man kan ju tycka att den svenska titeln i så fall borde ha varit just Mumien, för att anspela på spelfilmerna...)

MOA