Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Gott nytt år!

Startat av Richardo, 31 december 2017 kl. 10:58:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet 31 december 2023 kl. 21:50:35Visst, den kortfilmen och många filmer i år var fantastiska, förresten. Men, jag har mina anledningar:

*För det första, det är året då morsan gick bort! Detta är huvudanledningen till att jag hatar denna året som pesten!
*Putin (och Bieber, för den delen) är fortfarande i livet! Jag blev så upphetsad när jag hörde nyheter om att Putin gick bort... Men det visade sig att vara en lögn! Jag svär att vem det nu än är som sa detta förtjänar en smäll i fejan! Jag blev lycklig för ingenting! >:(
*Som vanligt, många bra människor har gått bort, också...
*En del skitfilmer, även om vi MEST hade utmärkta filmer i år...
*En kompis blev osams med mig och vi bestämde att sluta umgås.
*Jag fick inte vad jag ville ha i julklapp. Bara tråkiga kläder och saker man använder i badrummet...
*När jag inte vill att något ska hända, så händer det. Och när jag VILL att något ska hända... Då händer det INTE!

Och mycket annan som jag kanske har glömt...

Men i hela fall, jag hoppas bara inte att någon som föddes i första juli gillade eller än som så "älskade" 2023, eller till och med tyckte att det var den BÄSTA året i deras liv. För det var i DEN dagen då morsan gick bort! Om en sådan person finns så har de skapat en ny ärkefiende. Just det, JAG!
Och såklart, kriget. Som jag kom på just nu...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 31 december 2023 kl. 21:28:27Förlåt men vad har det varit för fel med år 2023? Det har ju varit Disneys 100 års jubileum.
Du pratar om filmer medans Skokaka pratar om sitt eget liv det är ju inte direkt jämförbart.

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 31 december 2023 kl. 21:50:35Visst, den kortfilmen och många filmer i år var fantastiska, förresten. Men, jag har mina anledningar:

*För det första, det är året då morsan gick bort! Detta är huvudanledningen till att jag hatar denna året som pesten!
*Putin (och Bieber, för den delen) är fortfarande i livet! Jag blev så upphetsad när jag hörde nyheter om att Putin gick bort... Men det visade sig att vara en lögn! Jag svär att vem det nu än är som sa detta förtjänar en smäll i fejan! Jag blev lycklig för ingenting! >:(
*Som vanligt, många bra människor har gått bort, också...
*En del skitfilmer, även om vi MEST hade utmärkta filmer i år...
*En kompis blev osams med mig och vi bestämde att sluta umgås.
*Jag fick inte vad jag ville ha i julklapp. Bara tråkiga kläder och saker man använder i badrummet...
*När jag inte vill att något ska hända, så händer det. Och när jag VILL att något ska hända... Då händer det INTE!

Och mycket annan som jag kanske har glömt...

Men i hela fall, jag hoppas bara inte att någon som föddes i första juli gillade eller än som så "älskade" 2023, eller till och med tyckte att det var den BÄSTA året i deras liv. För det var i DEN dagen då morsan gick bort! Om en sådan person finns så har de skapat en ny ärkefiende. Just det, JAG!
Jag tycker synd om dig, det är aldrig kul att mista sin mamma, jag tycker verkligen synd om de som har mist sin mamma...  :(

Citat från: Skokaka skrivet 31 december 2023 kl. 21:51:13Men 2020 då? Viruset fanns i den tiden...
Ja, jo, det stämmer...

Citat från: Skokaka skrivet 31 december 2023 kl. 21:53:04Och såklart, kriget. Som jag kom på just nu...
Det har du baskemej rätt i, samma år som Disneys absolut värsta nyinspelning till deras tecknade klassiker, dessutom.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 31 december 2023 kl. 21:32:32Vad hände då?

Själv kan jag inte direkt komma på något "sämsta år"... (men kanske 2022 när Disney släppte sin minst sagt värdelösa nyinspelning av Pinocchio)
Vill jag helst inte snacka om men jag vill verkligen inte gå tillbaks till den tiden,aldrig i livet!

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 december 2023 kl. 21:54:41Du pratar om filmer medans Skokaka pratar om sitt eget liv det är ju inte direkt jämförbart.
Du har inte fel, men för mig som Disneyfantast så säger det ju en hel del med Disneys 100 års jubileum 2023.

Lillefot

Gott nytt år, vi får hoppas att 2024 har några glada överraskningar planerade.

Själv kommer jag försöka få mer användning av mitt Xbox.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Will Siv

Ser ni på "Tolvslaget från Skansen"?

Ariel och Ariel framträdde nyss och senare ska Nyårsklockan läsas upp av......  

Ariel.


;D

Mathilda Gustafsson

Citat från: Will Siv skrivet 31 december 2023 kl. 23:25:13Ser ni på "Tolvslaget från Skansen"?

Ariel och Ariel framträdde nyss och senare ska Nyårsklockan läsas upp av...... 

Ariel.


;D
Bara för att Sissel och Joanné har spelat Ariel så kan man inte utan kontext säga Ariel och förvänta sig att folk ska förstå.

Will Siv

#83
Citat från: Skokaka skrivet 31 december 2023 kl. 21:26:40Gott nytt år, allihopa! ;D

Och good riddance, 2023! Det sämsta året i mitt liv! Du kommer inte att saknas! >:(
Verkligen ledsen att höra :-\

Det har visserligen inte varit ett "perfekt" år för mig heller (som ni märkt att jag inte varit så aktiv här), men inte så som du

Men jag förstår nog ändå.



Fast, Bieber? Ta inte illa upp, men jag kan komma på 100, kanske 1000 värre personer än han.


Will Siv

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 31 december 2023 kl. 23:29:46Bara för att Sissel och Joanné har spelat Ariel så kan man inte utan kontext säga Ariel och förvänta sig att folk ska förstå.
Fast det gjorde ju du nu, det här forumet handlar ju om svenska röster.

Sen är det en annan Ariel (men också från 1989) som ska läsa Nyårsklockan.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 31 december 2023 kl. 23:33:12Verkligen ledsen att höra :-\

Det har visserligen inte varit ett "perfekt" år för mig heller (som ni märkt att jag varit så aktiv här), men inte så som du

Men jag förstår nog ändå.



Fast, Bieber? Ta inte illa upp, men jag
Man kunde mörda Justin Bieber i Happy Wheels & jag gillade de...för nästan 10 år sen

BPS

Citat från: Will Siv skrivet 31 december 2023 kl. 23:33:50Fast det gjorde ju du nu, det här forumet handlar ju om svenska röster.

Sen är det en annan Ariel (men också från 1989) som ska läsa Nyårsklockan.
Har Tomas von Brömssen spelat Ariel?


Mathilda Gustafsson

Det finns i alla fall två Jodi Benson med Sissel och Gunilla Backman

Steffan Rudvall

Gott nytt år allesammans! Jag önskar er alla ett mycket gott 2024!  :)🎉