Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Dr. Phil

Startat av Vize, 17 juni 2021 kl. 14:09:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lilla My

Citat från: Anders M Olsson skrivet 19 juni 2021 kl. 06:16:12
Utan att ha sett avsnittet i fråga är jag ändå rätt övertygad om att doktor Phil inte själv har någon som helst önskan om att döda autistiska barn.

Precis - det är det här jag menar. Phil försöker väl i alla lägen försöka förstå alla parter (även om det är skitsvårt med de crackheads till gäster han har ibland) - det är vad en medlares uppgift är. Det betyder inte att man sympatiserar med alla sina klienter lol

Jirr

Citat från: Lilla My skrivet 19 juni 2021 kl. 13:38:19
Precis - det är det här jag menar. Phil försöker väl i alla lägen försöka förstå alla parter (även om det är skitsvårt med de crackheads till gäster han har ibland) - det är vad en medlares uppgift är. Det betyder inte att man sympatiserar med alla sina klienter lol

Crackheads till gäster är väl det som säljer i "reality tv" som mer eller mindre går på manus.