Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Disney+ (Disneys streamingtjänst)

Startat av gstone, 29 augusti 2018 kl. 22:30:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Fred


Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 28 augusti 2022 kl. 21:59:28Varför har dom inte Buzz Lightyear, rymdjägare ?
Pixar har aldrig varit särskilt förtjusta i den serien var av Lightyear skapades för att ersätta Buzz Lightyears bakgrundshistoria.

gstone

Finns Nyinflyttade i Beverly Hills på Disney Plus ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Goliat


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 29 augusti 2022 kl. 17:12:20Finns Nyinflyttade i Beverly Hills på Disney Plus ?
Menar du Nyinflyttade i Beverly Hills finns på Disney Plus.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 29 augusti 2022 kl. 17:12:20Finns Nyinflyttade i Beverly Hills på Disney Plus ?
Om du syftar på 1993 års film, The Beverly Hillbillies i original, så finns den på nordiska Disney+. :)

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 augusti 2022 kl. 21:58:43Om du syftar på 1993 års film, The Beverly Hillbillies i original, så finns den på nordiska Disney+. :)

Den filmen har jag då aldrig hört talas om, jag visste inte ens att den fanns...

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 augusti 2022 kl. 21:58:43Om du syftar på 1993 års film, The Beverly Hillbillies i original, så finns den på nordiska Disney+. :)
Fast är inte det en sitcom?

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 augusti 2022 kl. 22:02:33Den filmen har jag då aldrig hört talas om, jag visste inte ens att den fanns...
Det är en spelfilm från 20th Century Fox, som bygger på den gamla klassiska komediserien The Beverly Hillbillies som var väldigt populär under 1960- och 1970-talet (och gjordes i hela 274 avsnitt).

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 augusti 2022 kl. 22:11:27Fast är inte det en sitcom?
Ursprungligen, ja - men det gjordes en långfilmsremake 1993. Hyfsat framgångsrik, men inte alls lika välkänd som originalserien.

Goliat

The Beverly Hillbillies är faktiskt rätt bra. Serien från 60-talet är svartvit men väldigt bra den också. Men humorn är lite daterad. 

KurageDHH

Jaha, Darkwing Duck verkar inte komma idag till Disney+ i Sverige heller!  >:(  Bad Tidings har fortfarande inte fått svensk ljudspår. Varför är Sverige det enda landet i världen som INTE har fått DD på Disney+ ännu? Vad dom är taskiga och lömska! >:(

Goliat

Citat från: KurageDHH skrivet 31 augusti 2022 kl. 11:12:19Jaha, Darkwing Duck verkar inte komma idag till Disney+ i Sverige heller!  >:(  Bad Tidings har fortfarande inte fått svensk ljudspår. Varför är Sverige det enda landet i världen som INTE har fått DD på Disney+ ännu? Vad dom är taskiga och lömska! >:(
Där håller jag inte med, Disney+ har varken gjort reklam eller berättat för omvärlden att den ska komma till Sverige. Så tekniskt ska vi inte känna till att den är på g här, utan det är ju eftersom en del här har VPN som de lyckats lista ut att den är på g då den fått svenskt tal. Det får ta den tid det tar, det kan vara så att de faktiskt sitter i inspelningsstudion eller håller på med ljudet i detta nuet och inte är klara än, klippning m.m. kan ta lång tid, det ska gå igenom om och om igen och därefter verifieras av ytterligare en annan, så det kan ju vara så att det är sådant som tar tid.

Däremot gissar jag på att den nog kommer som en julklapp. :)

Men jag förstår din frustration, när man vill något och det är nära men inte inom räckhåll.

Steffan Rudvall

Citat från: KurageDHH skrivet 31 augusti 2022 kl. 11:12:19Jaha, Darkwing Duck verkar inte komma idag till Disney+ i Sverige heller!  >:(  Bad Tidings har fortfarande inte fått svensk ljudspår. Varför är Sverige det enda landet i världen som INTE har fått DD på Disney+ ännu? Vad dom är taskiga och lömska! >:(
Om du är så sugen på att se Darkwing Duck och absolut inte kan vänta vad är det som hindrar dig för att se avsnitten med VPN?

KurageDHH

Citat från: Goliat skrivet 31 augusti 2022 kl. 17:07:09Där håller jag inte med, Disney+ har varken gjort reklam eller berättat för omvärlden att den ska komma till Sverige. Så tekniskt ska vi inte känna till att den är på g här, utan det är ju eftersom en del här har VPN som de lyckats lista ut att den är på g då den fått svenskt tal. Det får ta den tid det tar, det kan vara så att de faktiskt sitter i inspelningsstudion eller håller på med ljudet i detta nuet och inte är klara än, klippning m.m. kan ta lång tid, det ska gå igenom om och om igen och därefter verifieras av ytterligare en annan, så det kan ju vara så att det är sådant som tar tid.

Däremot gissar jag på att den nog kommer som en julklapp. :)

Men jag förstår din frustration, när man vill något och det är nära men inte inom räckhåll.
Men det har ju gått en lång tid utan att det händer nånting! Svenska DD-fansen kommer ju fortsätta att va jättebesvikna när dom inte får serien än (jag tänker på att de finns vissa som inte har/tydligen inte vill använda VPN för att kunna se serien)!
Och förresten är det jätteorättvist att andra nordiska länder har serien, men inte själva Sverige!
Varför är det så???
Skall det ta ännu längre tid eller tänker dom i alla fall inte släppa serien i Sverige (trots allt), så kan jag (och alla andra fansen) lika gärna kasta bort massa pengar på att flytta till USA! >:(