Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

Disneyfantasten och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Grattis till Henrik Karlssons 39 födelsedag!  :D

Henrik Karlsson


Lillefot

Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Henrik Karlsson


MOA


Henrik Karlsson

Citat från: MOA skrivet  9 augusti 2022 kl. 15:29:16Grattis!Nästa år e de 40 års jubileum
Tack! Det ska bli trevligt har inte firat födelsedag sen jag fyllde 35

TonyTonka

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D


Adam

Grattis till Henrik Karlsson! 
...och TrondM i efterskott!
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Henrik Karlsson

Citat från: Adam skrivet  9 augusti 2022 kl. 18:31:30Grattis till Henrik Karlsson!
...och TrondM i efterskott!
Tack så mycket !

Skokaka



Lillefot

#252
Grattis till hamols, väldigt tidigt in på dagen men hoppas du får en fantastisk dag fylld med det du önskar dig.

EDIT: Ser att det är någon som inte har varit aktiv på flera år, men nåväl. Det är tanken som räknas.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 22 augusti 2022 kl. 02:19:45Grattis till hamols, väldigt tidigt in på dagen men hoppas du får en fantastisk dag fylld med det du önskar dig.

EDIT: Ser att det är någon som inte har varit aktiv på flera år, men nåväl. Det är tanken som räknas.
Han har bara skrivit 2 inlägg totalt

Skokaka

Citat från: Lillefot skrivet 22 augusti 2022 kl. 02:19:45Grattis till hamols, väldigt tidigt in på dagen men hoppas du får en fantastisk dag fylld med det du önskar dig.

EDIT: Ser att det är någon som inte har varit aktiv på flera år, men nåväl. Det är tanken som räknas.
Nåja, jag säger väl det i hela fall... Grattis till hamols!