Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Familjen Flinta

Startat av Erika, 28 mars 2007 kl. 20:37:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 12 juni 2021 kl. 13:33:27
Det är åtta dagar kvar den kommer antagligen att bli väldigt dyr.
Det är därför det blir intressant att se hur dom där 2 går över priset för att vinna dvd utgåvan.

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 12 juni 2021 kl. 13:33:27
Det är åtta dagar kvar den kommer antagligen att bli väldigt dyr.
Den har gått till 700kr nu.

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 12 juni 2021 kl. 19:51:29
Den har gått till 700kr nu.

Herre gud !!

Vem skulle betala så m,mycket för något dubbat !!
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

Citat från: gstone skrivet 12 juni 2021 kl. 19:53:51
Herre gud !!

Vem skulle betala så m,mycket för något dubbat !!
Folk som söker efter en sällsynt utgiven dvd box set av familjen flinta med mediadubb från TV3.

Jabberjaw

Citat från: gstone skrivet 12 juni 2021 kl. 19:53:51
Herre gud !!

Vem skulle betala så m,mycket för något dubbat !!

Lugna ner dig med dina irritationer över dubbningar gstone och gå utanför pojkkammaren och lär dig om livet. Ett tips under sommaren nu.  :)

Har sett bra mycket högre pris. Själv fått nån tusenlapp och sett boxarna säljas dyrt då dom sällan dyker upp i bra skick på box höljet.

P.s , vi är på ett forum som heter Dubbnings hemsidan.

Scoobydoofan1

Citat från: Jabberjaw skrivet 12 juni 2021 kl. 20:07:38
Lugna ner dig med dina irritationer över dubbningar gstone och gå utanför pojkkammaren och lär dig om livet. Ett tips under sommaren nu.  :)

Har sett bra mycket högre pris. Själv fått nån tusenlapp och sett boxarna säljas dyrt då dom sällan dyker upp i bra skick på box höljet.

P.s , vi är på ett forum som heter Dubbnings hemsidan.
En annan såldes ju för 1400kr.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 12 juni 2021 kl. 13:33:27
Det är åtta dagar kvar den kommer antagligen att bli väldigt dyr.
Det ser onekligen ut som att auktionen kommer stiga till sanslösa nivåer, med tanke på att det är 8 dagar kvar och den redan nu har kommit oskäligt högt... :(

Trots allt var det bara något år sedan Ginza sålda nya exemplar av säsong 2-boxen för 99 kr, så över 700 kr tycker jag är fullständigt orimliga priser.

TonyTonka

Lol, jag köpte just den boxen på ett Secondhand för ett par år sedan, och det kostade typ 30-40 kronor. xD
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 12 juni 2021 kl. 20:29:51
Det ser onekligen ut som att auktionen kommer stiga till sanslösa nivåer, med tanke på att det är 8 dagar kvar och den redan nu har kommit oskäligt högt... :(

Trots allt var det bara något år sedan Ginza sålda nya exemplar av säsong 2-boxen för 99 kr, så över 700 kr tycker jag är fullständigt orimliga priser.
Dvd utgåvan tillverkas inte längre, den har ju gåt ut ur produktion och det finns inget i lager heller.

Scoobydoofan1

Citat från: TonyTonka skrivet 12 juni 2021 kl. 20:54:44
Lol, jag köpte just den boxen på ett Secondhand för ett par år sedan, och det kostade typ 30-40 kronor. xD
Lyckosamma du. Men som sagt så finns den ju knappt och om man hittar den så he man tur, du hade tur.

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 12 juni 2021 kl. 20:29:51
Det ser onekligen ut som att auktionen kommer stiga till sanslösa nivåer, med tanke på att det är 8 dagar kvar och den redan nu har kommit oskäligt högt... :(

Trots allt var det bara något år sedan Ginza sålda nya exemplar av säsong 2-boxen för 99 kr, så över 700 kr tycker jag är fullständigt orimliga priser.
Det är ju det som är roligt, låt dom två bråka om dvd box set säsong 2 av familjen flinta, som du sa så ser det ut att priset kommer gå upp väldig mycket.

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 12 juni 2021 kl. 20:29:51
Det ser onekligen ut som att auktionen kommer stiga till sanslösa nivåer, med tanke på att det är 8 dagar kvar och den redan nu har kommit oskäligt högt... :(

Trots allt var det bara något år sedan Ginza sålda nya exemplar av säsong 2-boxen för 99 kr, så över 700 kr tycker jag är fullständigt orimliga priser.
Om det är orimligt för dig vad är då 502kr inklusive frakt? Är det rimligt eller orimligt?

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 12 juni 2021 kl. 20:29:51
Det ser onekligen ut som att auktionen kommer stiga till sanslösa nivåer, med tanke på att det är 8 dagar kvar och den redan nu har kommit oskäligt högt... :(

Trots allt var det bara något år sedan Ginza sålda nya exemplar av säsong 2-boxen för 99 kr, så över 700 kr tycker jag är fullständigt orimliga priser.
Skulle inte va förvånad om priset gick över 1000kr med hur det ser ut.

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 13 juni 2021 kl. 12:40:24
Skulle inte va förvånad om priset gick över 1000kr med hur det ser ut.

Galet.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1