Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Körkort

Startat av Elios, 7 oktober 2022 kl. 07:17:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 10 januari 2024 kl. 15:03:49Jag har inte det.....

Men min bror har just tagit det :D
För svårt? Om du klarar körningen så är det teorin som behöver extratanke, försöker hitta en ny taktik som kan göra det lättare för mig

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 10 januari 2024 kl. 16:18:57För svårt? Om du klarar körningen så är det teorin som behöver extratanke, försöker hitta en ny taktik som kan göra det lättare för mig
Nja.....

Jag har inte ens provkört (var för fokuserad på annat, mådde för dåligt och sen pandemin)

Och det kostar för mycket.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 10 januari 2024 kl. 18:12:34Nja.....

Jag har inte ens provkört (var för fokuserad på annat, mådde för dåligt och sen pandemin)

Och det kostar för mycket.
Jag är rik & har inte så mycket körning kvar, kommer träna in teorin så vi får se om jag har körkortet innan sommaren. Hoppas jag på

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 10 januari 2024 kl. 18:50:09Jag är rik & har inte så mycket körning kvar, kommer träna in teorin så vi får se om jag har körkortet innan sommaren. Hoppas jag på
Hur rik?  :o

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 10 januari 2024 kl. 21:11:08Hur rik?  :o
Gammelmorbror satte in 10000 kronor på bankkontot efter frugans bortgång, han har inga egna barn & ta hand om. Kostar mycket att betala men jag swishar alltid in pengarna när jag får fakturan, snart är det över för mig