Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 14 maj 2022 kl. 19:43:29
Jag tycker Herr orm och Fröken Tarantel i TUFFA GÄNGET  borde spela av annan personer. >:(

Får jag föreslå Andreas Beckman som herr orm eller Bengt Järnblad :)

Av det jag hört tycker jag de som faktiskt spelar dessa roller är utmärkta val.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Adam Larsson

Jag vill klaga på han som regisserade den tredje Harry Potter filmen fången från Azkaban. Han struntar i viktiga grejer men tar med ett avhugget huvud >:(

Daniel Hofverberg

Citat från: Adam Larsson skrivet 16 maj 2022 kl. 13:39:41
Jag vill klaga på han som regisserade den tredje Harry Potter filmen fången från Azkaban. Han struntar i viktiga grejer men tar med ett avhugget huvud >:(
Tyvärr tror jag dock inte att Alfonso Cuarón besöker Dubbningshemsidan regelbundet, så jag misstänker att det inte ger så mycket att klaga här... ;)

Adam Larsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 maj 2022 kl. 14:30:33
Tyvärr tror jag dock inte att Alfonso Cuarón besöker Dubbningshemsidan regelbundet, så jag misstänker att det inte ger så mycket att klaga här... ;)
Men den här tråden handlar om att gnälla och det är precis det jag gör.

MOA

Citat från: Adam Larsson skrivet 16 maj 2022 kl. 15:28:32
Men den här tråden handlar om att gnälla och det är precis det jag gör.
Så fortsätt gnäll!

gstone

Jag har något jag vill gnäll på.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Adam

Jag känner för att gnälla på förra veckans uppdatering av Instagram, som gjorde att flödes/inläggslayouten efterliknar reels på typ TikTok (En app som jag ryser av att bara höra namnet på! 😖). Det är nog den ohyggligaste layoutsdesign som jag fått syn på. Tar helt bort charmen med att uppleva bildkonsten (även om Instagram sällan handlat om konst till att börja med, men det är ändå synd om de riktiga bildkonstnärerna som är aktiva där, inkl. mig själv). Detta är nog ett gott skäl till att IG dör ut en vacker dag, som b.la Alexander Bard sade i NyhetsmorgonTV4 för 6 år sedan. Tack vare den uppdateringen å andra sidan så har jag börjat uppskatta Facebook mer vid det här laget och ska nu satsa på att posta om mitt vardagliga där igen, istället för att länka alla inlägg till IG (förutom kanske någon story/händelse då och då).
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Lilla My

Citat från: Adam skrivet 23 maj 2022 kl. 09:28:51
Jag känner för att gnälla på förra veckans uppdatering av Instagram, som gjorde att flödes/inläggslayouten efterliknar reels på typ TikTok

Håller med. Älskar TikTok men det enda jag verkligen ogillar med app-fan är hur texten ligger ovanför materialet - att Insta valde att ta med JUST DEN DESIGNEN irriterar mig till vansinne.

MOA

Citat från: Adam skrivet 23 maj 2022 kl. 09:28:51
Jag känner för att gnälla på förra veckans uppdatering av Instagram, som gjorde att flödes/inläggslayouten efterliknar reels på typ TikTok (En app som jag ryser av att bara höra namnet på! 😖). Det är nog den ohyggligaste layoutsdesign som jag fått syn på. Tar helt bort charmen med att uppleva bildkonsten (även om Instagram sällan handlat om konst till att börja med, men det är ändå synd om de riktiga bildkonstnärerna som är aktiva där, inkl. mig själv). Detta är nog ett gott skäl till att IG dör ut en vacker dag, som b.la Alexander Bard sade i NyhetsmorgonTV4 för 6 år sedan. Tack vare den uppdateringen å andra sidan så har jag börjat uppskatta Facebook mer vid det här laget och ska nu satsa på att posta om mitt vardagliga där igen, istället för att länka alla inlägg till IG (förutom kanske någon story/händelse då och då).
Jag har aldrig använt Instagram men de ser int så bra ut
Facebook e bäst och Snapchat kommer int långt därefter

gstone

Jag vill gnälla på att inte alla dubbningar ävänder skådespelare jag gillar :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

E

Citat från: Adam skrivet 23 maj 2022 kl. 09:28:51
Jag känner för att gnälla på förra veckans uppdatering av Instagram, som gjorde att flödes/inläggslayouten efterliknar reels på typ TikTok (En app som jag ryser av att bara höra namnet på! 😖). Det är nog den ohyggligaste layoutsdesign som jag fått syn på. Tar helt bort charmen med att uppleva bildkonsten (även om Instagram sällan handlat om konst till att börja med, men det är ändå synd om de riktiga bildkonstnärerna som är aktiva där, inkl. mig själv). Detta är nog ett gott skäl till att IG dör ut en vacker dag, som b.la Alexander Bard sade i NyhetsmorgonTV4 för 6 år sedan. Tack vare den uppdateringen å andra sidan så har jag börjat uppskatta Facebook mer vid det här laget och ska nu satsa på att posta om mitt vardagliga där igen, istället för att länka alla inlägg till IG (förutom kanske någon story/händelse då och då).
Så ser det inte ut för mig. Jag har inte heller nån ny uppdatering på appen det senaste

gstone

Jag gnäller på att jag inte kan bo i mitt egget hem för det måste saneras efter att det bran in köket.

Det gör mig rikitgt sur >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Jag tappade min mobil på marken idag när jag var påväg hem så att rutan är trasig!  :'( (och allt detta för att fodralet är trasigt, jag behöver med andra ord både en ny skärm och ett nytt fodral)

Sabelöga

Citat från: Disneyfantasten skrivet 31 maj 2022 kl. 23:13:37
Jag tappade min mobil på marken idag när jag var påväg hem så att rutan är trasig!  :'( (och allt detta för att fodralet är trasigt, jag behöver med andra ord både en ny skärm och ett nytt fodral)
Har du en iPhone?
Houba !

Disneyfantasten