Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Reboot: Kompletta dubbnkngar av långfilmer från andra bolag (diskussionstråd)

Startat av Disneyfantasten, 24 april 2022 kl. 10:59:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 april 2022 kl. 23:07:25
Allt det är fixat nu.
utmärkt!

fast.....

du kunde ju skriva med "Paramount/"Nickelodeon Movies" och "Sony Pictures Animation" som egna istället för "Övriga"

och du glömde "Jimmy Neutron" för "Paramount/Nickelodeon Movies"

och Aardman borde va med, istället för att räkna deras filmer som DreamWorks eller Sony ( även om dom är samproduktioner )

ursäkta om det här börjar bli jobbigt ( ja vet att allt inte kan vara perfekt, men ändå )

Disneyfantasten

Citat från: Will Stewart skrivet 26 april 2022 kl. 23:30:07
utmärkt!

fast.....

du kunde ju skriva med "Paramount/"Nickelodeon Movies" och "Sony Pictures Animation" som egna istället för "Övriga"

och du glömde "Jimmy Neutron" för "Paramount/Nickelodeon Movies"

och Aardman borde va med, istället för att räkna deras filmer som DreamWorks eller Sony ( även om dom är samproduktioner )

ursäkta om det här börjar bli jobbigt ( ja vet att allt inte kan vara perfekt, men ändå )

Då har jag fixat det, har skrivit in att vissa DreamWorks-filmer är samproducerade av Aardman, liksom med Pixar hos Disney.

Simon Axelsson

The Lego Batman Movie och The Lego Ninjago Movie saknar du under Warner Bros. Önskedraken saknas under Sony Pictures.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 27 april 2022 kl. 22:22:18
The Lego Batman Movie och The Lego Ninjago Movie saknar du under Warner Bros. Önskedraken saknas under Sony Pictures.

Det är fixat nu.

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet  3 maj 2022 kl. 13:18:23
Taran och den magiska kitteln skrev du in i fel tråd, va?

Nej, vad har jag gjort! Jag har klantat till det ordentligt av blindhet! Vad ska jag göra nu...  :-[ :-\

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 maj 2022 kl. 13:52:54
Nej, vad har jag gjort! Jag har klantat till det ordentligt av blindhet! Vad ska jag göra nu...  :-[ :-\

Hur ogärna jag än vill så får jag göra om allt igen, jag har raderat den därifrån nu och kommer att skriva den på nytt i den rätta tråden!