Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Disneyfantastens Dubbningskollage

Startat av Disneyfantasten, 9 juli 2020 kl. 23:51:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 maj 2021 kl. 14:58:47
Om hon har spelat henne så är det bara små inhopp så det är nog ingen karaktär man borde ta med på kollaget.

Vem av dem syftar du på? Maria Rydberg eller Annika Rynger?

Och vad ska jag göra med kollaget av bl.a. Sofia Ledarp? (då hon tydligen inte alls spelar Maleficent i Descendants)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 maj 2021 kl. 15:02:15
Vem av dem syftar du på? Maria Rydberg eller Annika Rynger?

Och vad ska jag göra med kollaget av bl.a. Sofia Ledarp? (då hon tydligen inte alls spelar Maleficent i Descendants)
Jag menade Maria Rydberg då Annika Rynger är den som faktiskt spelar karaktären.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 maj 2021 kl. 15:16:04
Jag menade Maria Rydberg då Annika Rynger är den som faktiskt spelar karaktären.

Hur vet du det?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 maj 2021 kl. 15:19:32
Hur vet du det?
Man hör på rösten att det är Annika och så finns det rollistor för vissa av Pokemon filmerna på hemsidan.

Angående Sofias kollage så kan du väl klistra in den här bilden. Karaktären på bilden är mamman i Mirai min lillasyster.


Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 maj 2021 kl. 15:29:37
Man hör på rösterna att det är Annika och så finns det roll i stor för vissa av Pokemon filmerna på hemsidan.

Angående Sofias collage så kan det väl klistra in den här bilden. Karaktären på bilden är mamman i Mirai min lillasyster.

Tackar! Den ska jag ta till nästa uppdatering!  :)

Mathilda Gustafsson

Apropå Maria Rydberg Vilken är hennes paradroll?

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  3 maj 2021 kl. 15:54:35
Apropå Maria Rydberg Vilken är hennes paradroll?
Syster Joy då Maria har spelat henne ända sedan avsnitt 2 av Pokémon animen (det var första gången man träffade syster Joy i animen).

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 maj 2021 kl. 15:58:10
Syster Joy då Maria har spelat henne ända sedan avsnitt 2 av Pokémon animen (det var första gången man träffade syster Joy i animen).

Skulle du säga att Marie Kühler-Flack, Åsa Jonsson-Bergfalk och Anna Nordell-Enghs gemensamma paradroll är Kajsa Anka?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 maj 2021 kl. 16:07:01
Skulle du säga att Marie Kühler-Flack, Åsa Jonsson-Bergfalk och Anna Nordell-Enghs gemensamma paradroll är Kajsa Anka?
Ja det skulle jag nog säga då Kajsa är den största karaktären de har spelat.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 maj 2021 kl. 15:29:37
Man hör på rösten att det är Annika och så finns det rollistor för vissa av Pokemon filmerna på hemsidan.

Angående Sofias kollage så kan du väl klistra in den här bilden. Karaktären på bilden är mamman i Mirai min lillasyster.
Sofia?

Steffan Rudvall


Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 maj 2021 kl. 15:58:10
Syster Joy då Maria har spelat henne ända sedan avsnitt 2 av Pokémon animen (det var första gången man träffade syster Joy i animen).
Har du gjort ett kollage med Maria Rydberg?

Steffan Rudvall