Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Mad Jack The Pirate

Startat av Cadpig, 4 juli 2006 kl. 16:13:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Tyvärr har jag fortfarande inte fått något svar från min kontakt på SDI Media... Men semestern borde väl börja vara över för de flesta vid det här laget, så jag kan prova att maila igen, ifall personen ifråga glömt bort mig eller missat mailet.

Cadpig


Daniel Hofverberg

Fortfarande inget svar, men jag ska prova en gång till...

Cadpig

Hm, att Mad Jack skulle vara en sån hård nöt att knäcka kunde jag inte tro...

Cadpig

Danne, kom på att Gunnar Ernblad medverkar i minst ett avsnitt. Han kanske vet mer om den här serien. Det är väl just rösten till Jack själv som jag är mest intresserad av. Kan inte dra mig till minnes att jag har hört honom i något annat sammanhang tidigare.

Cadpig

Åtta år har gått sedan jag startade tråden. Jag kollar fortfarande på Mad Jack, men vet fortfarande så frustrerande lite om rollistan.

Cadpig

Äntligen (efter mången år) har jag nu tillgång till hela serien med engelskt tal.

Jag vill fortfarande veta vem som gör den svenska rösten till Jack, men det känns inte lika viktigt nu när man får höra Bill Kopp själv gestalta sin skapelse.
Hur det bara kunde göras 13 episoder av det här när skitmög som "Svampbob Fyrkant" får hundratals (plus filmer...) är ett bevis på att universum är en mycket pervers plats att leva i.

Bring back "Mad Jack The Pirate"!!!