Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Svartvita kortfilmer - Disney

Startat av Goliat, 21 december 2021 kl. 19:07:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Goliat

Finns det några svartvita kortfilmer från Disney som har dubbats till svenska?

Jag vet att på "Musses födelsedag" finns det korta klipp ut de svartvita kortfilmerna som man dubbat, men utöver detta?

Steffan Rudvall

Citat från: King Owl skrivet 21 december 2021 kl. 19:07:14
Finns det några svartvita kortfilmer från Disney som har dubbats till svenska?

Jag vet att på "Musses födelsedag" finns det korta klipp ut de svartvita kortfilmerna som man dubbat, men utöver detta?
Det finns en del, konkret kommer jag tänka på Musses goda gärning.

TonyTonka

Citat från: King Owl skrivet 21 december 2021 kl. 19:07:14
Finns det några svartvita kortfilmer från Disney som har dubbats till svenska?

Jag vet att på "Musses födelsedag" finns det korta klipp ut de svartvita kortfilmerna som man dubbat, men utöver detta?

Finns det inte några dubbade svartvita kortfilmer i typ vhs-filmerna Musse Piggs bästa eller Mimmis bästa? Kan ha fel dock, det var ett tag sedan jag såg de vhs-filmerna nu. ^^
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Will Siv

Citat från: TonyTonka skrivet 21 december 2021 kl. 19:35:09
Finns det inte några dubbade svartvita kortfilmer i typ vhs-filmerna Musse Piggs bästa eller Mimmis bästa? Kan ha fel dock, det var ett tag sedan jag såg de vhs-filmerna nu. ^^
Det stämmer, men vissa av dom har blivit "colorized" ( färglagda )