Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Liza Öhman (1951-2022)

Startat av gstone, 18 januari 2022 kl. 17:24:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

ddubbning

Sorgligt att höra om hennes bortgång, bara 70 år gammal. Hon var en mycket bra sångerska. Vila i frid.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 20 januari 2022 kl. 20:42:34
Är hon död på riktigt ?
Ja, uppenbarligen. Jag hade hoppats in i det sista på att uppgifterna var felaktiga, men när nu Aftonbladet har intervjuat anhöriga så råder det ju inte längre någon tvekan. :'(

Marcusen

Mycket smart av Forsberg att låta Johan Halldéns mamma spela Simbas mamma.

Disneyfantasten

Citat från: Marcus R skrivet 20 januari 2022 kl. 20:46:12
Mycket smart av Forsberg att låta Johan Halldéns mamma spela Simbas mamma.

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv!  :)

Jabberjaw

Skall man inte kunna gå och dö som "känd" i detta landet utan att Aftonbladet måste ringa runt till de anhöriga och terrorisera  ;D  :(?

Vila i frid. Men folk borde låta anhöriga vara, det kan vara väldigt känsligt. Särskilt att skriva mail, knacka dörr eller försöka ringa till släkten till den avlidna personen. Jag menar brinner det..

Sabelöga

Citat från: Jabberjaw skrivet 21 januari 2022 kl. 00:13:08
Skall man inte kunna gå och dö som "känd" i detta landet utan att Aftonbladet måste ringa runt till de anhöriga och terrorisera  ;D  :(?

Vila i frid. Men folk borde låta anhöriga vara, det kan vara väldigt känsligt. Särskilt att skriva mail, knacka dörr eller försöka ringa till släkten till den avlidna personen. Jag menar brinner det..
Med tanke på att hon är en offentlig person vill folk ofta veta om hon är död, det är ju därför vi har den här tråden för övrigt! Men man ska självklart inte trakassera folk för det.
Houba !

MOA

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet 21 januari 2022 kl. 01:43:27
Med tanke på att hon är en offentlig person vill folk ofta veta om hon är död, det är ju därför vi har den här tråden för övrigt! Men man ska självklart inte trakassera folk för det.
Absolut inte!

Sabelöga

Citat från: MOA skrivet 21 januari 2022 kl. 11:56:50
Absolut inte!
Ska man trakassera folk för det eller vad håller du inte med?
Houba !

Adam

Nåja, trots mina tidigare missvisningar så finns det ju en röstroll där hon inte kan vara felkrediterad, och som jag ännu kommer ihåg väl sedan barndomen; Sarabi i Lejonkungen. En tolkning hon framförde riktigt väl, och som sannerligen gick ihop med hennes stämma. ❤

Ledsen om jag återuppväcker ämnet, förresten.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘