Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Jag vet vad du gjorde förra sommaren

Startat av moviefan, 26 oktober 2018 kl. 06:05:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Denna rysare samt 2an är mycket bra. En sak som jag har tänkt på är att karaktären Olga, nämns aldrig vid namn i filmen, men namnet står med på eftertexterna på Jag vet fortfarande vad du gjorde. Hur kommer det sig ?  Kom de på att karaktärens namn ska stå med på eftertexterna men inte nämnas i filmen ? (Olga, är städerskan på hotellet, på ön. Karaktären mördas av Ben Willis rätt tidigt i storyn)

En annan sak är den svenska textingen av den första filmen. När Julie får ett brev, så borde det stå Jag vet vad du gjorde förra sommaren i svenska texningen, men det står Jag vet vad du gjorde i somras.  ???  (Står det, det först nämnda på vhs utgåvorna ?)  Jag har utgåvan med alla tre filmerna i. Hur ligger det till med de separata utgåvorna av ettan och 2an ?  Har dessa samma textning som dvd boxen ?