Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Beverly Hills Teens

Startat av onyx86, 2 januari 2008 kl. 17:14:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

onyx86

Har den serien dubbats till svenska, och i så fall, vilka är rösterna?

Daniel Hofverberg

Jag känner inte till någon svensk dubbning av Beverly Hills Teens. Jag har inte sett mycket av serien, men när jag tvärkollat så har den visats i svensktextad originalversion.

Men som sagt, jag har inte alls sett mycket av serien och är väldigt oinsatt, så visst är det möjligt att den visats i dubbad form vid något tillfälle som jag inte sett. Kanske någon annan kan mer om detta än mig?

Erika

Jag känner inte heller till någon svensk dubbning av tv-serien, visste inte ens att den visats här i Sverige. Vilken kanal visade den?

Daniel Hofverberg

Jag tycks minnas att den gick på Kanal 5 för några år sedan, men jag är inte säker. Vid den tidsperioden såg jag dock mycket även på norska och danska kanaler (som jag hade tillgång till då, men inte nu), så det finns en liten risk att jag kan blanda ihop och den faktiskt bara visats på norsk eller dansk TV. Men jag tror alltså att den visades i Sverige, och tycks minnas att det var på Kanal 5.

Elios

Har också för mig att jag hört någon dubbning av den. Men kan ju helt klart ha hört fel. Den visades ju på Kanal 5 ja. Men då såg jag bara något ynka avsnitt och då var det på engelska.