Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Kändisar som aldrig dubbat men som borde göra det

Startat av E, 7 januari 2019 kl. 22:10:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 19 september 2020 kl. 23:41:36
Hoppas int att han gör de
Citat från: Simon Axelsson skrivet 19 september 2020 kl. 23:43:31
Varför inte? För udda röst? Jag skulle nog skrattat som fan om jag hörde honom i en dubbad film
Jag har hittat en bra roll åt honom som skulle passa perfekt det är Skip Taylor från Scooby Doo och Gourmetspöket det är en tjock kock

Gustav Jonsson


Steffan Rudvall

Citat från: Gustav Jonsson skrivet 20 september 2020 kl. 18:44:10
Martin Carboo borde dubba
Jag vet inte om han har dubbat men han har i alla fall varit på besök hos Eurotroll och provat

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 september 2020 kl. 23:51:59
Jag har hittat en bra roll åt honom som skulle passa perfekt det är Skip Taylor från Scooby Doo och Gourmetspöket det är en tjock kock

HAN SER JU UT SOM EDWARD BLOM!!!!!!!!!!!

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 20 september 2020 kl. 21:37:57
HAN SER JU UT SOM EDWARD BLOM!!!!!!!!!!!
Ja det är därför Edward skulle vara passande till att dubba honom

MOA


Adam Larsson


gstone

Jag tycker skådespelerskan Lena B Eriksson borde dubba.

Hon har varit med i en hel del svenska filmer och jobbar även på Stockholms Stadsteater !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 19 februari 2019 kl. 08:54:59
Såg precis på hemsidan att Yankho dubbat i Ice Age 2 för han står med vid övriga röster

Jag missade det inlägget...

Förresten så kom jag på att jag tycker att Kitty Jutbring borde dubba!

För er som undrar så har hon varit med i vissa avsnitt ur Mysteriet På Barnkanalen... (det finns avsnitt på SVT Play just nu, kolla gärna in)

Disneyfantasten

Isabelle McAllister borde också dubba!

För er som undrar så är hon med i bl.a. vissa avsnitt ur Mysteriet På Barnkanalen, just nu finns avsnitt på SVT Play, kolla gärna in!

Disneyfantasten

Kom på två till; Amelie Nörgaard och Leila Trulsen!  :) (sök upp dem om ni inte vet vilka det är)

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Jag skymtade ganska nyligen Angelika Prick i creditlistan av "Pelle Päras Pruttiga Värld" och Clara Henry i creditlistan "Super-Duper-Asgrymt" (efter de visade avsnitten alltså), ingen av dem är några vidare bra serier (i mitt tycke), men med detta sagt är det teoretiskt möjligt att flera kändisar medverkar i fler dubbningar än man tror...

MOA


Adam Larsson