Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Fler roller av Charlie Elvegård

Startat av E, 18 juni 2018 kl. 08:50:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Lilla My skrivet 13 oktober 2020 kl. 18:11:39
Fast va? De filmerna är ju fortfarande stadigt populära? Eller kallar du 2011 och 2018 omodernt?

EDIT: Det kan absolut vara så att du endast menar de gamla filmerna men det lät inte så på din kommentar
Ja 2011 e nästan 10 år sen

Mathilda Gustafsson

Citat från: Lilla My skrivet 13 oktober 2020 kl. 18:11:39
Fast va? De filmerna är ju fortfarande stadigt populära? Eller kallar du 2011 och 2018 omodernt?

EDIT: Det kan absolut vara så att du endast menar de gamla filmerna men det lät inte så på din kommentar
Det är en liten och gammal franchise så liten och gammal så att jag glömde att den existera

Lilla My

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 13 oktober 2020 kl. 21:49:23
Det är en liten och gammal franchise så liten och gammal så att jag glömde att den existera

Liten? Pfft visst, vi säger väl så.

Daniel Hofverberg

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 13 oktober 2020 kl. 21:49:23
Det är en liten och gammal franchise så liten och gammal så att jag glömde att den existera
Om man kallar det för en liten franchise, så skulle jag verkligen vilja veta vad en stor är; med tanke på att det är svårt att tänka sig något särskilt mycket större i världen än Nalle Puh...