Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Fredrik Hiller

Startat av TonyTonka, 17 januari 2016 kl. 21:07:39

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Är det bara jag som tycker att Fredrik Hiller är en underbar röstskådespelare?  ;D

Och har förresten någon annan än jag tänkt på att Fredrik Hiller ofta dubbar karaktärer som Patrik Warburton spelade i engelskt original, vilket han gör i te.x Kejsarens Nya Stil, Kim Possible, Scooby Doo - Mysteriegänget och Sanningen om Rödluvan.

Är det en slump tro, eller är det medvetet?  :P

Jag har även märkt att Sharon Dyall ofta dubbar karaktärer som Helena Bonham Carter spelat i det engelska originalet, vilket hon bland annat gör i Kalle och Chokladfabriken, Harry Potter och Fenixordern, Alice i Underlandet (2010) och Berättelsen om Askungen. xD
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

gstone

Jag gillar Fredrik Hiller. Hn är med i dubbningarna av tre av min favorit filmer. :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 11 juli 2022 kl. 20:02:09
Jag gillar Fredrik Hiller. Hn är med i dubbningarna av tre av min favorit filmer. :D
Kan du inte skriva alla dessa i ett ämne istället för att skriva i så många?

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 11 juli 2022 kl. 20:02:09
Jag gillar Fredrik Hiller. Hn är med i dubbningarna av tre av min favorit filmer. :D

Vilken film är det du syftar på?

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 juli 2022 kl. 20:04:59
Kan du inte skriva alla dessa i ett ämne istället för att skriva i så många?
Jag instämmer. Dessutom är det totalt meningslöst för någon annan att läsa utan att specificera vilka filmer man syftar på...