Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Steffans Dubbningskollage

Startat av Steffan Rudvall, 10 juli 2020 kl. 10:18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

jimstrom

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 december 2020 kl. 18:24:10
Ja min bild kanske såg lite löjlig ut men han kollar i alla fall in i kameran.

Som sagt, bättre en dålig bild, än ingen bild. Jag tänkte att jag skulle ta och dela med mig med mina bilder, i de fall dom kanske behöver uppdateras.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

MOA

Kommer de collage på Maud Cantoreggi Pedersen?

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  2 december 2020 kl. 19:02:44
Kommer de collage på Maud Cantoreggi Pedersen?
Jag har tänkt att de ska göra det men tyvärr hittar jag ingen bild på henne.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 december 2020 kl. 20:49:12
Jag har tänkt att de ska göra det men tyvärr hittar jag ingen bild på henne.
Finns de ingen dödsartikel?

Steffan Rudvall


jimstrom

Inte det lättaste att hitta bild på henne, men här är några filmer hon medverkade i

    Bara lite (2012)
    Var ligger Tomteland? (2006)
    Wallander: bröderna (2005)
    Spring för livet (1997)

prova att kolla in någon av dom, så kanske man kan hitta en bild.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Steffan Rudvall

#681
Citat från: jimstrom skrivet  2 december 2020 kl. 22:16:37
Inte det lättaste att hitta bild på henne, men här är några filmer hon medverkade i

    Bara lite (2012)
    Var ligger Tomteland? (2006)
    Wallander: bröderna (2005)
    Spring för livet (1997)

prova att kolla in någon av dom, så kanske man kan hitta en bild.
Hur skulle Bara lite (2012) & Var ligger Tomteland? (2006) hjälpa mig? Det är ju tecknade filmer. Hur vet du förresten att hon är med i filmerna som du har listat hon verkade inte stå med på någon av rollistorna.

jimstrom

#682
Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 december 2020 kl. 22:29:31
Hur skulle Bara lite (2012) & Var ligger Tomteland? (2006) hjälpa mig? Det är ju tecknade filmer. Hur vet du förresten att hon är med i filmerna som du har listat hon verkade inte stå med på någon av rollistorna.

Upgifterna är tagna från Svensk filmdatabas, hennes namn står dock med i Spring för Livet och Wallander.

Jag har försökt göra lite efterforskningar, och har två tveksamma bilder som kan föreställa Maude Cantoreggi Petersen.

Ena bilden är tagen från en dresyr tävling på Eslöv Ridklubb som Maude vann, så borde då vara hon som står över på prispallen.

andra bilden är tagen från rysk sida om polsk film, väldigt suspekt, men jag tycker båda bilderna har likheter med varandra.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Adam Larsson

Citat från: jimstrom skrivet  2 december 2020 kl. 22:38:28
Upgifterna är tagna från Svensk filmdatabas, hennes namn står dock med i Spring för Livet och Wallander.

Jag har försökt göra lite efterforskningar, och har två tveksamma bilder som kan föreställa Maude Cantoreggi Petersen.

Ena bilden är tagen från en dresyr tävling på Eslöv Ridklubb som Maude vann, så borde då vara hon som står över på prispallen.

andra bilden är tagen från rysk sida om pols film, väldigt suspekt, men jag tycker båda bilderna har likheter med varandra.
Det verkar dock vara samma person på båda bilderna.

MOA

Citat från: jimstrom skrivet  2 december 2020 kl. 22:38:28
Upgifterna är tagna från Svensk filmdatabas, hennes namn står dock med i Spring för Livet och Wallander.

Jag har försökt göra lite efterforskningar, och har två tveksamma bilder som kan föreställa Maude Cantoreggi Petersen.

Ena bilden är tagen från en dresyr tävling på Eslöv Ridklubb som Maude vann, så borde då vara hon som står över på prispallen.

andra bilden är tagen från rysk sida om polsk film, väldigt suspekt, men jag tycker båda bilderna har likheter med varandra.
Hitta samma bild!

Steffan Rudvall

Ändrade planer nästa person blir inte Roger Storm.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 december 2020 kl. 15:05:13
Ändrade planer nästa person blir inte Roger Storm.

Va!? När kommer han då? Vem blir det före honom?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 december 2020 kl. 15:09:07
Vem blir det före honom?
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 september 2020 kl. 22:59:52
Jag skulle verkligen uppskatta om ni kunde säga, Vilka är era favorit roller är med Peter Sjöquist? Kollaget ska göras som hyllning om till Peter Sjöquist då han kanske återvänder som Fred i Scooby Doo

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 december 2020 kl. 15:29:02


Okej, så Peter Sjöquist kommer före Roger Storm...

Kommer du ihåg bidragen jag gav dig?  :)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 december 2020 kl. 15:30:20
Okej, så Peter Sjöquist kommer före Roger Storm...

Kommer du ihåg bidragen jag gav dig?  :)
Japp.