Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Disneyfilmer på Blu-ray

Startat av Varsågod, 12 juli 2011 kl. 12:41:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Goda nyheter! I förrgår så var jag i Elgiganten och köpte Ringaren i Notre Dame, Herkules och Mulan på Bluray, så nu blir min Bluray-samling 44-faldig!  :D

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 oktober 2020 kl. 09:17:40
Goda nyheter! I förrgår så var jag i Elgiganten och köpte Ringaren i Notre Dame, Herkules och Mulan på Bluray, så nu blir min Bluray-samling 44-faldig!  :D

KUL ;D ;D ;D

Ja har alla utom Herkules på Blu Ray !!!
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

salle

Citat från: lost_t3ckn4t skrivet  5 oktober 2020 kl. 19:44:08
För att slippa söka utöver, vilka filmer gäller detta? Dåligt insatt i filmerna.
8 Make Mine Music
10 Melody Time
11 The Adventures of Ichabod and Mr. Toad (Första delen med Det susar i säven har aldrig dubbats).

Disneyfantasten

#33
Goda nyheter! Priserna på både Frost 2 och Framåt har sänkts i affärerna det vet jag för jag var idag på Elgiganten och köpte dem båda på Bluray, så nu blir min Bluray-samling 46-faldig!  :D

Adam Larsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 november 2020 kl. 18:21:39
Goda nyheter! Priserna på både Frist 2 och Framåt har sänkts i affärerna det vet jag för jag var idag på Elgiganten och köpte dem båda på Bluray, så nu blir min Bluray-samling 46-faldig!  :D
Frist 2?

Disneyfantasten


salle

#36
Nja, alla har ju inte släppt på Blu Ray. Melody Time och Make Mine Music finns inte på BluRay.

Steffan Rudvall

Citat från: salle skrivet 15 november 2020 kl. 15:30:42
Nja, alla har ju inte släppt på Blu Ray. Melody Time och Make Mine Music finns inte på BluRay.
Mästerdetektiven Basil Mus har heller inte släpps på blu-ray.

Anders M Olsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 november 2020 kl. 15:44:56
Mästerdetektiven Basil Mus har heller inte släpps på blu-ray.

Jo det har den, men inte i Sverige.

Disneyfantasten

Goda nyheter! Idag köpte jag Micke och Molle på Bluray, vilket betyder att min Bluray-samling nu består av 49 st! (egentligen 48 då Mästerdetektiven Basil Mus är DVD, jag har den där som back-up)

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 mars 2021 kl. 20:31:43
Goda nyheter! Idag köpte jag Micke och Molle på Bluray, vilket betyder att min Bluray-samling nu består av 49 st! (egentligen 48 då Mästerdetektiven Basil Mus är DVD, jag har den där som back-up)
Snart blir det 50st fest.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 mars 2021 kl. 20:31:43
Goda nyheter! Idag köpte jag Micke och Molle på Bluray, vilket betyder att min Bluray-samling nu består av 49 st! (egentligen 48 då Mästerdetektiven Basil Mus är DVD, jag har den där som back-up)
När du köpt 1 till kan du fira med & se alla

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 13 mars 2021 kl. 20:49:25
När du köpt 1 till kan du fira med & se alla

Jag kommer iallafall att fira med saft och tårta!

Scoobydoofan1

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 oktober 2020 kl. 09:17:40
Goda nyheter! I förrgår så var jag i Elgiganten och köpte Ringaren i Notre Dame, Herkules och Mulan på Bluray, så nu blir min Bluray-samling 44-faldig!  :D
Grymt jobbat.

Scoobydoofan1

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 mars 2021 kl. 20:31:43
Goda nyheter! Idag köpte jag Micke och Molle på Bluray, vilket betyder att min Bluray-samling nu består av 49 st! (egentligen 48 då Mästerdetektiven Basil Mus är DVD, jag har den där som back-up)
Micke & molle är en bra film, samma sak om dom andra 80 tals filmerna, oliver & gänget, taran & den magiska kitteln osv.