Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 28 oktober 2020 kl. 11:40:36
Media/serier/filmer övertaget blir sämre i kvalité.
Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 28 oktober 2020 kl. 15:05:36
Det gör dom, dom nya filmer och serier är inre så bea som dom äldre. Dom flesta säger art dom är bra men dom är urusla.

Det är vad ni tycker, jag tycker att det är översvämmat med bra dubbningar, även om det ibland förekommit fall som inte varit så lyckade...

Soscla

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 27 oktober 2020 kl. 16:21:06
Bra för mig att jag är så osocial för då slipper jag bli galen och klättra på väggarna och ta vaccinet.

Då tar vi andra vaccinet för din skull så att du blir skyddad ändå  ;)
It's so fluffy I'm gonna die!

Scoobydoofan1

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 oktober 2020 kl. 15:09:58
Det är vad ni tycker, jag tycker att det är översvämmat med bra dubbningar, även om det ibland förekommit fall som inte varit så lyckade...
Pratade inte om dubbningar utan tv serier, när det gäller komedi och andra serier.

Soscla

Dags att börja paniksvettas inför valet imorgon! Och vi får väl inte veta resultatet förrän onsdag, toppen... Undrar hur många upplopp det blir efteråt, stön.
It's so fluffy I'm gonna die!

MOA

Citat från: Soscla skrivet  2 november 2020 kl. 16:01:22
Dags att börja paniksvettas inför valet imorgon! Och vi får väl inte veta resultatet förrän onsdag, toppen... Undrar hur många upplopp det blir efteråt, stön.
hopaps Trump förlorar

Scoobydoofan1

Får man prata om global värmning?

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  2 november 2020 kl. 22:17:16
Får man prata om global värmning?
Ja, det får man.

Men är det mer än bara enstaka kommentarer är det kanske bättre att skapa en ny tråd om det; beroende på hur mycket du vill ta upp. Global uppvärmning är ju trots allt ett omfattande ämne. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  3 november 2020 kl. 00:19:49
Ja, det får man.

Men är det mer än bara enstaka kommentarer är det kanske bättre att skapa en ny tråd om det; beroende på hur mycket du vill ta upp. Global uppvärmning är ju trots allt ett omfattande ämne. :)

Det är sant.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

Citat från: gstone skrivet  3 november 2020 kl. 12:55:24
Det är sant.
Tråden är skapad under namnet "global Värmning" om ni vill tala om det eller ha diskussion om det.

gstone

Jag önskar det fanns fler filmer att se på bio ;D

Helst stora filmer från USA  ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Erika

Inga fler OT-inlägg i denna tråd, tack. Fortsätt diskussionen i en annan tråd alt. skapa en ny tråd.

Soscla

Dags att byta spår!

Jag vill gnälla på mig själv och min bristande självdisciplin när det gäller jobbet. Jag jobbar hemifrån (oavsett pandemisituation) så då måste man vara sin egen chef och suck... Det är inte det lättaste! Har ni några heta tips om ni också är såna som måste få saker gjorda utan att nån flåsar er i nacken?
It's so fluffy I'm gonna die!

Lilla My

Citat från: Soscla skrivet  3 november 2020 kl. 23:20:48
Dags att byta spår!

Jag vill gnälla på mig själv och min bristande självdisciplin när det gäller jobbet. Jag jobbar hemifrån (oavsett pandemisituation) så då måste man vara sin egen chef och suck... Det är inte det lättaste! Har ni några heta tips om ni också är såna som måste få saker gjorda utan att nån flåsar er i nacken?

Oof känner igen det där. Nyligen arbetslös p.g.a. covid-19 och måste nu frilansa igen, vilket är kul men också krävande som in i helvete.

Har tyvärr inga tips just nu för är i liknande tillstånd, men att ha noga rutiner är ju prio 1. Att låtsas "gå till jobbet" är också en grej som funkar för mig, att ta en promenad och sedan när man kommer in igen så jobbar man precis som man gått till jobbet. Brukar också ge mig själv små belöningar konstant, för vet att då jobbar jag bättre :)

MOA

Jag har också dåligt beteende